heden...
Ik word wakker door een streepje licht. Ik draai me op mijn rug en kijk naar het plafond. Ik zie nu pas dat er een kleine kroonluchter boven hangt. Het plafond zelf is wit.
Ik sta op en loop de badkamer in. Omdat de pup op mijn blaas drukt moet ik heel erg vaak naar de wc. Als ik klaar ben en de kamer inloop zie ik dat er een briefje op mijn bed ligt. Ik pak het.
Kitten,
Ik ben een rondje gaan rennen rond de grenzen. Jouw deur is open maar de rest zit op slot. Beneden liggen pannenkoeken in de koelkast die je alleen even moet opwarmen. Ik heb al ontbeten dus wacht niet op mij. Ik ben snel terug.
Darren
Ik knik langzaam en leg het briefje neer. Ik kleed me aan en loop naar beneden. Er liggen inderdaad wat pannenkoeken in de koelkast. Dat warm ik op en eet ik op. Als ik het net op heb hoor ik de voordeur. "Mate" roept mijn wolf.
Darren is dus terug. Geweldig. Nu krijg ik te horen dat hij me zal opsluiten tot ik hem voor eeuwig trouw zal zijn. "Waarom ben je zo negatief over onze mate" roept Jennifer.
"Gewoon, hij wil me alleen maar omdat ik dan Luna kan worden en zijn pups kan gaan dragen."
"Hoe weet je dat nou?! Je kent hem niet eens echt!"
"Nee, maar ik vertrouw mannen gewoon niet meer na wat Scott deed!"
'Kitten' vraagt Darren vanuit de gang.
'Keuken' is mijn antwoord.
Hij komt de keuken binnenlopen. 'Hey' zegt hij met een kleine glimlach.
'Hoi' zeg ik.
'Goed geslapen?'
'Ja hoor, jij?'
'Ook, dank je.'
'Dus, wat ga je met me doen?'
'Ik denk praten.'
'Praten?'
'Ja, misschien was het niet echt handig van me of jou meteen maar te claimen.'
Ik kijk hem vol verbazing aan. "Zie je" zegt Jennifer.
"Houd je mond."
Ze blijft stil. Maar ze is tevreden voel ik. 'Goed dan' zeg ik, 'maar dan vertel jij eerst iets over jezelf.'
'Daar ga ik mee akkoord, zullen we dan in de woonkamer gaan zitten.'
Ik knik en loop achter hem aan naar de woonkamer. De vloer hier is van donkerhout. Er is vanaf de keukenkant gezien een grote toog in de linkermuur gemaakt. Als je daaronder doorloopt kom je in de gang. De muren hier zijn lichtgrijs. Er is tegenover de toog naar de gang een grote stenen openhaard. Daarvoor staat een zwarte hoekbank. Naast de bank aan de kant waar de keuken zit staat een zwarte fauteuil. Er ligt een grijs kussen op. Op de grond ligt een groot rond grijs kleed.
Darren gaat in de fauteuil zitten. Ik ga in de hoek van de hoekbank zitten bij het raam. 'Oké' zegt hij, 'ik vertel eerst wel iets over mezelf. Mijn naam is Darren, ik ben vijfentwintig jaar. Ben de Alpha van de whitemoonroedel. Ik heb een zusje, Angelina oftewel Angy. Ik heb twee ooms en twee aangetrouwde tantes. En nog één neef en drie nichten. Mijn lievelingskleur is zoals je, denk ik, al verwachte grijs. Mijn lievelingseten is spaghetti. En nu jij.'
'Mijn naam is Christina, ik ben tweeëntwintig jaar oud. Ik heb een broertje van twintig, zijn naam is Fynn. Ik was de dochter van de Bèta. Al mijn familie is volgens mij dood. Mijn lievelingskleur is lila en mijn lievelingseten is quiche.'
'De dochter van de Bèta?'
'Ja, dat was ik.'
Hij knikt, 'maar had je nog oudere broers of zussen toen ze nog leefden?'
'Een broer, maar hij is vast dood. Iedereen is gedood.'
Hij knikt. De pup schopt een keer in mijn buik. Ik kreun zacht. 'Gaat het' vraagt hij terwijl hij binnen een paar seconden bij me is.
'De pup schopte' zeg ik, 'doet hij vaker als zijn vader er niet is.'
Hij wil zijn hand op mijn buik leggen maar ik houd hem tegen. 'De aanraking van je mate helpt toch' zegt hij.
'Alleen als het jouw pup is.'
'Laat het me proberen.'
Ik zucht en laat hem zijn gang gaan. Hij legt zijn hand op de zijkant van mijn buik. De pup duwt nu tegen zijn hand aan. Ik frons. 'Wat is er' vraagt hij terwijl hij zijn hand weg haalt.
De pup schopt weer. 'Het reageert op jouw aanraking' zeg ik.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
A/N Hey lieve lezers,Zoals jullie misschien al gezien hebben heeft LightUnicornGirl een nieuwe cover gemaakt. Ze verrast me altijd met zulke mooie covers. Heel erg bedankt lieve schat. Ik vind hem echt prachtig. 😘❤. Dit wou ik even mededelen. 😊😉
Xxx Mairin
JE LEEST
pregnant rogue
WerewolfIk loop door het bos heen. De pup schopt in mijn buik. Waarom moest ik nou weer zwanger zijn van Hem?! Het liefste wil ik dood. Ik wil van dit leven af. Opeens hoor ik gegrom. Ik kijk om. Er staat een grote bruine wolf achter me. Hij mindlinkt me. '...