p.o.v Christina
Als ik wakker word lig ik niet meer tegen Darren aan. Ik kijk om me heen. Darren is niet meer in de kamer en het wiegje is leeg. Ik sta op en loop naar beneden. Darren is in de woonkamer. Hij heeft Kian in zijn armen en praat zacht tegen hem. 'Goedemiddag' zeg ik.
Hij kijkt om en glimlacht. 'Kitten, kom zitten.'
Ik ga naast hem zitten. Hij geeft me Kian. Ik kijk naar Kians blauwe ogen. Hij heeft dun, zwart haar. 'Hij lijkt op jouw' zegt Darren terwijl hij een arm om me heen slaat.
'Vind je' vraag ik, 'want ik vind hem op Scott lijken.'
'Volgens mijn moeder lijken baby's eerst heel erg op hun vader en dan opeens op hun moeder.'
'Dus wat je zegt is dat hij op mij gaat lijken?'
'Dat weet ik wel zeker kitten.'
De deur word opengegooid en Angelina en haar moeder komen binnen. Darren springt op en gromt een beetje. 'Rustig broer' zegt Angelina, 'wij waren het.'
'Kap daar nou eens mee' zegt Darren.
Darrens vader komt binnen. 'Gaat alles goed hier' vraagt hij.
'Pa, zeg jij er iets van.'
'Van dat binnenvallen? Dat is vergeefse moeite. Het zit in de familie. Maar ik bedoelde hoe het gaat met jou, Christy?'
'Goed, dank u.'
Angelina gaat voor me staan. 'Mag ik?'
Ik geef haar Kian. 'Awh, hij is zo cute.'
Ze gaat op de bank zitten en kijkt vertederend naar Kian. Haar moeder komt naast haar zitten en Darrens vader gaat naast Darren zitten. 'En zijn naam' vraagt Angelina.
'Kian.'
'Waar komt de naam vandaan?'
'Ierland volgens mij. Of Schotland. Eén van de twee want één van onze namen komt uit Ierland en de ander uit Schotland.'
Mijn broers komen weer binnen. 'Dus de hele familie is hier' zegt Ryan.
Ik, Darren en Darrens vader grinniken. Mijn broers gaan ook op de bank zitten. 'Oké' zegt Darren, 'en wat hoor ik nu te doen?'
'Voor je vrouw of mate zorgen' zegt Darrens moeder.
'En de pup' zegt Angelina.
'Was ik sowieso al van plan' zegt Darren.
Ik leun tegen hem aan. 'En ik wil jullie opnemen in de roedel' zegt hij.
Ik kijk hem aan. 'Jullie?'
'Jij, Kian en Fynn. Als jullie dat willen natuurlijk.'
Ik kus hem. 'Heel graag' fluister ik daarna.
Hij glimlacht. 'Maar hoe nemen we Kian op' vraagt Darren aan zijn vader.
'Kian staat nog steeds in contact met zijn moeder' zegt hij, 'pas als hij zijn wolf krijgt doet hij dat niet meer. En dan zou je hem in zijn hand moeten snijden om hem op te nemen maar nu hoeft dat niet.'
Darren knikt, 'over twee dagen nemen we ze op. Akkoord Ryan?'
'Hoe eerder hoe beter' zegt Ryan grijnzend.
JE LEEST
pregnant rogue
WerewolfIk loop door het bos heen. De pup schopt in mijn buik. Waarom moest ik nou weer zwanger zijn van Hem?! Het liefste wil ik dood. Ik wil van dit leven af. Opeens hoor ik gegrom. Ik kijk om. Er staat een grote bruine wolf achter me. Hij mindlinkt me. '...