heden...
Na weer een maand begin ik me echt zorgen te maken. Waarom is Scott hier nog niet?! Wat is hij van plan?!
Omdat ik me zo'n zorgen maak word de pup sneller onrustig waardoor ik altijd bij Darren wil zijn. Over een week is de uitgerekende datum. Daardoor ben ik nog meer gespannen.
Iedereen weet ondertussen ook al dat ik hun nieuwe Luna word en dat ik ongewenst zwanger ben van Scott. Ze haten hem daarom heel erg! Als hij aanvalt zullen ze allemaal voor me vechten!
Ik zit nu tegen Darren aangeleund op de bank. De pup is een beetje onrustig. Ik kreun zacht. 'Gaat het' vraagt Darren.
Ik knik, 'jawel.'
'Is hij weer onrustig?'
Ik knik. Hij legt zijn hand erop en zodra hij dat doet voel ik de spieren in mijn buik samentrekken. Ik kerm en sla mijn armen over mijn buik. 'Gaat het' vraagt Darren bezorgd.
'Volgens mij... was dat een... een wee.'
'Een wee?'
Ik knik. 'Gaat het' vraagt hij.
'Ik....'
Ik voel mijn buik weer aanspannen en spring op. Ik voel water langs mijn benen lopen. Darren springt op en ondersteunt me. 'Is het water gebroken' vraagt hij.
Ik knik zacht. Hij tilt me op en brengt me naar boven. Onderweg mindlinkt hij iemand. Ik heb geen idee wie, maar waarschijnlijk de dokter en mijn broers.
Als we boven zijn en hij me op bed heeft gelegd komen twee mensen het huis inrennen. 'Darren' hoor ik Ryan roepen.
'Mijn kamer' roept Darren terug terwijl hij een kussen achter mijn rug legt.
Ryan en Fynn komen binnen. 'Christy' roepen ze, 'gaat het?! Wat is er?!'
'De baby komt' zeg ik in één adem voordat ik weer een wee voel.
Ik krimp ineen. 'Rustig kitten' zegt Darren, 'het gaat goed komen. Alles gaat goed komen.'
De jonge vrouw komt binnen. Zodra ze mij ziet aarzelt ze niet en rent naar me toe. 'Rustig maar Luna' zegt ze, 'ik ga u hier doorheen helpen. Als eerste moet u rustig blijven ademen. Let op uw ademhaling.'
Ik begin op mijn ademhaling te letten. Darren wijkt geen moment van mijn zijde. Ryan en Fynn proberen me ook rustig te houden. Ook al zijn zijzelf heel erg gespannen zie ik.
'Heb je eigenlijk al een naam' vraagt Darren opeens.
Ik kijk hem aan en knik, 'ja.'
'Vertel.'
'Voor een meisje-' er is een wee waardoor ik even stop met adem halen.
'Meaveen' zeg ik daarna, 'voor een meisje Meaveen.'
Hij knikt, 'en voor een jongen.'
Ik wil antwoord geven maar hij word gemindlinkt. Meteen worden zijn ogen daarna donker. 'Wat is er' vraag ik bezorgd.
'Scott valt aan' zegt hij met een grom in zijn stem.
JE LEEST
pregnant rogue
WerewolfIk loop door het bos heen. De pup schopt in mijn buik. Waarom moest ik nou weer zwanger zijn van Hem?! Het liefste wil ik dood. Ik wil van dit leven af. Opeens hoor ik gegrom. Ik kijk om. Er staat een grote bruine wolf achter me. Hij mindlinkt me. '...