~~~ 23 ~~~

2.8K 157 16
                                    

We rennen een rondje langs de grenzen. Maar langs één stuk wil Darren niet rennen. 'Waarom niet'  vraag ik hem via de mindlink.

'Kitten, please. Je bent... dat is... gewoon.... alsjeblieft kitten.'

'Nu wil ik het zien!'

Hij zucht en rent weg. Na een tijdje komen we bij een open plek. Er loopt een rivier doorheen. Dit is dus de noordgrens waarschijnlijk want daar is water volgens Ryan. In de grond staan vier spiezen. Er zitten op de bovenkant hoofden van rogues. En één daarvan is die van Scott.

Ik slik en doe een stap terug het bos in. 'Niet bang zijn kitten'  zegt Darren tegen me, 'ik wil niet dat je bang word voor me. Dit is gewoon om anderen af te schrikken. Maar ik doe alleen rogues wat aan. De anderen breng ik terug naar hun eigen roedel.'

Ik knik, 'maar Darren, dit zijn maar vier rogues. Waar is de rest?'

'In de cellen, ze bepalen hun eigen lot. Of ze gaan loyaal aan mij zijn en ik neem ze op. Of ik zal ze moeten doden. Geen enkele Alpha wil rogues rond laten lopen.'

Ik knik. Hij loopt naar me toe en geeft een lik over mijn wang. We rennen weer verder en gaan daarna weer naar binnen. We kleden ons buiten al aan aangezien Darren kleding buiten had gelegd voor ons. Ryan, Angelina en Fynn zitten op de bank en Fynn heeft Kian vast. 'Goedemorgen' zegt Darren.

'Goedemorgen' zegt Angelina glimlachend.

Fynn is te veel met Kian bezig om iets van ons te merken. 'Gelukkig is hij van dat gamen af' zeg ik.

Ryan lacht. 'Wat' vraagt Angelina.

'Ons broertje was zwaar verslaafd aan zijn games' zegt Ryan, 'in onze oude roedel. En nu heeft hij blijkbaar een nieuwe bezigheid.'

Fynn zucht. 'Nou wees blij' zegt hij, 'ik kom mijn kamer uit.'

We grinniken en we gaan zitten. 'Wil je Kian weer' vraagt Fynn.

Ik knik, 'graag.'

Hij geeft me Kian. Ik kijk vertederend naar mijn pup. 'Is het trouwens geregeld Ryan' vraagt Darren.

'Natuurlijk' zegt Ryan, 'daar is bijna geen moeite voor nodig.'

'Fijn, dan zijn jullie snel lid van deze roedel.'

Ik glimlach naar hem. Hij glimlacht terug. Ergens in de namiddag stuurt Darren iedereen naar huis. Nina komt ook nog even langs om mij en Kian te onderzoeken. Alles gaat goed met ons dus wil ze Kian pas over een maand weer zien zodat ze hem kan inenten.

Ik kook 's avonds het eten want ik heb al superlang niet gekookt en vroeger vond ik het heel leuk om te doen! En ik vind het weer super fijn om het zelf te mogen doen. We eten en ik leg Kian snel daarna op bed. Als ik beneden ben is Darren niet meer in de woonkamer. Ik ga naar hem opzoek en vind hem in een werkkamer.

De achtermuur is groen en de rest zijn grijs. Op de grond liggen planken en er staat een groot houten bureau. Voor het bureau staan twee, groene fauteuils. Naast de deur staat een grote kast met allemaal laden erin. Darren zit achter het bureau op een bruine leren stoel. Hij glimlacht, 'geen zorgen kitten. Ik verlaat je echt niet. Ik moet alleen wat bijwerken voordat jullie morgen zullen worden opgenomen.'

'Wat' vraag ik terwijl ik naar hem toeloop en naast hem ga staan.

Hij laat me twee blaadjes zien. Er staan wat dingen op met witregels ertussen. 'Informatie over jullie' zegt hij, 'dus je moet me even helpen.'

Ik zucht en ga zitten. 'Oké' zegt hij, 'volledige naam alsjeblieft.'

'Christina Julia Whiteman' zeg ik.

Hij schrijft het op. 'Geslacht' mompelt hij.

Hij kijkt op en kijkt weer naar zijn blaadje, 'vrouw.'

'Meen je dat nou' vraag ik.

Hij grinnikt. 'Ouders?'

'Gerard John Whiteman en Mary Louise Whiteman-Roberts.'

Hij knikt langzaam. 'Geboortedatum?'

'27-4-1994.'

'Dus over een maand ben je jarig?'

Ik knik. Hij grijnst, 'goed.'

Hij schrijft het op. 'En nu de leukste vraag' zegt hij, 'mate gevonden?'

Ik rol met mijn ogen, 'ja. Hij heet Darren en is op dit moment heel vervelend.'

Hij zet een pruillip op. 'Ik maakte een grapje' zeg ik glimlachend, 'Darren.'

Hij grinnikt en staat op. Hij loopt naar me toe en leunt over me heen. 'Volgende vraag' zegt hij, 'die verzin ik net zelf opeens. Hou je van me?'

Ik grijns en kus hem. 'Was dat een antwoord op je vraag' zeg ik daarna grijnzend.

Hij grinnikt en zegt: 'Ik denk het wel.'

pregnant rogueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu