~~~ 28 ~~~

2.7K 153 24
                                    

We regelen de aankomende maand veel. Ik ben samen met Angelina, Darrens ouders en mijn broers een jurk gaan uitzoeken. Mijn broers zijn nu een beetje gemeen aan het doen tegen Darren. Hij moet goed opletten wat hij doet anders halen ze ons uit elkaar.

Maar op dit moment doe ik mijn jurk aan.

Angelina kleed Kian aan in een klein pak

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Angelina kleed Kian aan in een klein pak. Angelina heeft ook een geweldig mooie jurk.

We zijn trouwens al in het roedelhuis

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We zijn trouwens al in het roedelhuis. Het enigste wat we nog hoeven te doen is naar beneden te gaan. Daar zal iedereen zijn. Ik ben echt superduper zenuwachtig wat me misselijk maakt.

Maar ik weet eerlijk gezegd niet zeker of dat door de bruiloft komt of doordat ik mijn periode heb overgeslagen. Wat als ik vandaag moet overgeven?! Dat lijkt me vreselijk!

Ik sta bij het raam nu. Er word op de deur geklopt. 'Kom maar' zegt Angelina.

Ryan en Fynn komen binnen. 'Hey' zeggen ze.

'Hoi' zeg ik met een diepe zucht.

'Gaat het zusje' vraagt Ryan.

'Ik voel me niet lekker' zeg ik terwijl ik hem aankijk.

'Komt door de spanning. Zo ben je altijd al geweest. Zodra je bij Darren bent voel je je weer kalm. Geloof mij maar.'

'Hoop je' zeg ik zuchtend.

Ik haal diep adem en schud mijn hoofd. 'We zullen wel moeten' zeg ik.

Fynn en Ryan lopen naar me toe. Ze omhelzen me. 'Laten we maar gaan' zegt Angelina, 'anders word Darren ongeduldig en komt hij je halen.'

Ik gniffel en knik. Ik loop achter Ryan aan naar beneden. Fynn en Angelina zullen met Kian naar het altaar lopen. Daarachter zullen wij weer lopen. 'Geen zorgen zusje' zegt Fynn terwijl hij het kleine handje van Kian pakt, 'het komt allemaal goed.'

Ik knik en haal diep adem. Angelina en Fynn lopen met Kian aan hun hand naar het altaar. Kian hangt meer aan hun armen dan dat hij loopt. Ik kijk Ryan aan. Hij pakt mijn arm en steekt mijn arm door de zijne. 'Geen zorgen' zegt hij, 'het komt allemaal goed.'

Ik knik en we lopen de zaal in. Alle ogen zijn op mij gericht. Maar ik concentreer me alleen op Darren. De roedelleden buigen hun hoofden als Ryan en ik voorbij lopen. Darren pakt mijn handen nadat hij Ryan heeft begroet. 'Keep breathing kitten' fluistert hij.

Ik glimlach en haal diep adem. 'Dank je' zeg ik.

Hij glimlacht en we luisteren het verhaal van Ryan aan. Daarna helpen alle roedelleden mee om de zaal tot feestzaal te maken. Darren neemt me aan mijn hand mee naar de dansvloer. 'Darren' sis ik, 'ik kan niet dansen.'

'En ik wel denk je' vraagt hij.

'Je bent... nou... eigenlijk wel.'

Hij grinnikt en trekt me tegen zich aan. 'Ik kan het ook niet kitten' zegt hij zacht, 'maar dit is traditie. Kian zal het ook moeten doen.'

Ik laat me door hem leiden. Ik let alleen op hem en niet op de rest. Tijdens het eten eet ik niet veel omdat ik me nog steeds misselijk voel. Als we naar huis gaan en ik de jurk uitdoe voel ik het eten weer naar boven komen. Ik ren naar de wc en geef over. Darren is Kian op bed aan het leggen dus die merkt hier niets van.

Ik zoek in badkamerkastjes naar een zwangerschaptest. Ik doe de zwangerschap test en die zegt dat het positief is. Ik glimlach en gooi hem weg. Daarna ga ik in bed liggen. Darren komt bij me liggen. 'Gaat het kitten' fluistert hij.

Ik knik, 'ja, het gaat weer.'

Hij knikt en valt in slaap. De volgende ochtend ben ik eerder wakker dan Darren. Ik moet het hem nu vertellen. Ik sluip naar beneden en snijd de korstjes brood van Kian eraf. Die leg ik op Darrens bord neer en ze spellen, 'papa.'

Ik schud mijn hoofd en eet de korstjes snel op. Ik pak een broodje en stop die in de oven. Ik hoor gehuil van boven en wat gestommel. Oké, Darren en Kian zijn dus wakker.

Ik leg een boterham op ieder bord en ik zet beleg neer. Darren komt de kamer inlopen. Hij zet Kian in de stoel. 'Kitten' zegt Darren, 'hoorde ik net de oven?'

Ik knik en glimlach, 'wil je iets voor me doen?'

'Voor jou doe ik alles kitten.'

'Wil je het broodje uit de oven even pakken?'

'Oké' zegt hij fronsend.

Hij pakt het broodje eruit en net wanneer hij het neer wil leggen vraagt hij: 'Het betekent iets toch?'

Ik grinnik, 'ja.'

Ik draai me naar hem toe. 'Je bent zwanger' zegt hij terwijl hij me aankijkt, 'toch?'

Ik glimlach en leg mijn hand op mijn buik. 'Ja papa Darren' zeg ik, 'ik ben zwanger.'

pregnant rogueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu