's Avonds koken Angelina en haar moeder eten. Ik wil helpen maar dat hoeft niet volgens Angelina. Ze willen dat ik weer rustig alles opbouw. Ik krijg Kian bijna de halve dag niet in mijn handen omdat Angelina zo met hem bezig is. Ze vind hem nu al superschattig en hij is pas een paar uur oud. Na het eten drinken we nog thee en dan gaat iedereen naar huis. Kian valt meteen nadat ze weg zijn in slaap. Ik zucht en gaap daarna. 'Laten we gaan slapen' zegt Darren, 'vind je dat goed?'
Ik knik en loop voor hem uit naar boven. Ik leg Kian voorzichtig in zijn wieg. Darren slaat zijn armen om mijn middel heen. 'Kitten' zegt hij zacht, 'hoe lang moet ik wachten tot onze pup daar ligt?'
'Denk je daar nu al aan?!'
'Rustig kitten, ik doe niets als jij niet wil. Maar er komt wel een heat aan.'
'Dat weet ik, maar dat duurt nog wel even. Toch?'
'Natuurlijk kitten. Wil je douchen?'
'Graag, samen?'
'Als jij wil?'
Ik grijns en trek hem mee naar de badkamer. Ik duw hem zacht tegen de muur en druk mijn lippen tegen de zijne. Hij gromt zacht en bijt zacht op mijn lip. Ik open mijn mond en zijn tong draait om de mijne heen. Hij kleed mij uit en ik hem. Hij trekt me in de douche en doet die aan. Gelukkig is het meteen lekker warm water. We blijven ongeveer een kwartier onder de douche en daarna gaan we naar bed. Ik nestel me tegen hem aan. 'Sleep well kitten' zegt hij zacht.
'Sleep well' zeg ik zacht, 'Darren.'
De volgende ochtend word ik vroeg wakker zoals gewoonlijk. Ik kijk naar de wieg en loop erheen. Kian ligt te slapen. Ik til hem op en houd hem in mijn armen terwijl ik naar buiten kijk. Ik zie het bos en krijg opeens heel veel zin om te rennen. Nou ja, ik niet echt maar mijn wolf meer. Opeens hoor ik iets achter me. Ik kijk om. Darren staat naast het bed en loopt naar me toe. 'Alles goed kitten' vraagt hij.
Ik knik, 'ik wil alleen... mag ik... mag ik vandaag....'
'Ja dat mag kitten.'
'Maar je weet niet eens wat ik wil zeggen.'
'Je wil rennen is het niet?'
'Hoe weet je dat?'
'Omdat ik het ook wil, ik zal Ryan op Kian laten letten even. Dan kunnen wij even rennen.'
Ik knik en draai me om. Darren geeft een kus op mijn hoofd en dan op die van Kian. 'Ik hou van jullie beide zielsveel' zegt hij.
Hij tilt me op en brengt me naar beneden. Hij zet me neer op een stoel in de keuken en maakt ontbijt voor ons. Kian is ondertussen wakker geworden. Hij begint te huilen. Ik kijk meteen naar hem en geef een kus op zijn voorhoofd. 'Niet huilen kleine man' zeg ik, 'dat vind mama niet leuk.'
Kian stopt met huilen en kijkt me nieuwsgierig aan. Daarna gaat hij opzoek naar eten. Ik schud mijn hoofd en geef hem borstvoeding. Daarna valt Kian weer in slaap. 'Wat een luilak' zeg ik.
Darren grinnikt en zet een bord met eten voor me neer. 'Eet kitten' zegt hij, 'je moet aansterken voordat ik je alleen durf te laten.'
Ik rol met mijn ogen en eet met één hand waardoor het wat langer duurt maar ik eet. en ik zie dat Darren dat heel fijn vind. Als ik net klaar ben komt Ryan binnen. 'Goedemorgen' zegt hij.
'Goedemorgen' zeggen we tegelijk.
'Dus ik mag even op mijn neefje passen terwijl jullie gaan rennen, correct?'
'Correct' zegt Darren grijnzend.
Ik sta op en geef hem Kian. 'Wil je hem alsjeblieft aankleden' vraag ik.
'Zoals je wilt' zegt mijn broer terwijl hij zich omdraait en met Kian naar boven loopt.
Ik kijk Darren aan. Hij glimlacht, 'kom we gaan.'
JE LEEST
pregnant rogue
WerewolfIk loop door het bos heen. De pup schopt in mijn buik. Waarom moest ik nou weer zwanger zijn van Hem?! Het liefste wil ik dood. Ik wil van dit leven af. Opeens hoor ik gegrom. Ik kijk om. Er staat een grote bruine wolf achter me. Hij mindlinkt me. '...