Tak vás tu vítám!
Jsem bláznivá fanynka do The Vamps a tady je důkaz.
Fakty budu přidávat po 5 a řeknu vám jen to, že předepsaných jich mám 50. Doufám, že se bude líbít:)
1) The Vamps jsem objevila asi před 2 lety, když na Óčku hráli Wild Heart. Hodně se mi ta písnička líbila, tak jsem si jí stáhla, ale tím to končilo. Prostě jsem se o ně dál nezajímala a znala jsem jen tenhle jediný song.
2) Později jsem uslyšela OPĚT na Óčku Somebody To You a ta se mi líbila fakt děsně. Tady jsem se o ně začala více zajímat. Takový ty věci, jak vznikli a tak. Pořád mi v hlavě běželo: „Omg, ten hnědovlasej je tak hezkej." Prostě jsem se zamilovala do Brada.
3) Totálně se to rozjelo se songem Wake Up. Tu jsem pustila i své nejlepší kamarádce a ona z ní byla nadšená. Jak z písničky, tak celkově z The Vamps. I ona se hned zamilovala do Brada. Tady jsme se obě stali oficiálními fanynkami The Vamps. Oběma nám bylo 16. V případě, že by to někdo chtěl vědět.
4) V té době jsme byli v prváku na střední a každá jsme každé úterý chodili na devátou. Je z vesnice a ve městě byla už kolem půl 8, takže chodila ke mně a ten čas jsme trávili tím, že jsme seděli v jídelně, pili irské kafe a sledovali The Vamps na YouTube. Například funny moments u kterých i dnes umíráme smíchy. Můžu se na to dívat 100x denně a stejně mi to bude připadat pořád stejně vtipný.
5) Dárek, který jsem chtěla dostat k Vánocům, bylo jejich CD Wake Up. Dostala jsem ho i s DVD, na kterém je celý koncert. Nejsem si jistá, jestli je i za normálních okolností s DVD. V ten štědrý večer jsem považovala za nutnost pustit si ten koncert a pamatuju si, že mi v pokoji nešel DVD přehrávač. Ještě dnes vidím mého tátu, jak je naštvanej, že jsem ho donutila, aby se mi to pokusil pustit. Dnes mám i Meet The Vamps a i Story of The Vamps. (viz.foto) Já vím, že určitě všichni víte, jak to vypadá, ale já prostě nemohla odolat:D
Chtěla bych ještě říct, že moje kamarádka, o které píšu i tady, je na Wattpadu úplně nová a začala i s novým, velmi zajímavým příběhěm o The Vamps, tak by byla určitě ráda za přečtení :) https://www.wattpad.com/story/88068350-she-saved-my-life
ČTEŠ
My obsession with The Vamps
RandomKlidně by se to mohlo jmenovat "Deník bláznivé fanynky". Zkrátka, jsou to fakty o mně a z velké části i o moji nejlepší kamarádce souvidející s hudební skupinou The vamps, na kterou máme doslova posedlost.