Popravdě, 56. fakt jsem původně psát nechtěla, ale nakonec ho tady máte:D
Enjoy:)
56) Včera jsem na YouTube našla celý koncert z Birminghamu. A....já byla tak šťastná! Poslala jsem ho Marušce. Zrovna nebyla online a já měla strašnou potřebu si s ní psát. Asi to bylo tím, že normální lidi už v tu dobu spí. Čím déle nebyla online, tím víc to se mnou bylo horší. Ráno mi napsala, jestli si z ní dělám prdel a mnoho dalšího. Posuďte sami: (viz.foto)
57) Ptám se Maruščini spolužačky: „Mluví Maruška ve škole o The Vamps hodně často?" Přetočila očima a řekla: „Ani mi nemluv."
58) Dost často si v hlavě přehrávám dialogy, které bych s nimi dělala.
59) Jednou jsem takhle přiběhla děsnou rychlostí za mamkou do obýváku a celá šťastná bez sebe ji říkám: „Mami! Neuvěříš, co se mi stalo!" Ona se na mě podívala nechápavým pohledem a já pokračovala: „Já jsem The Vamps lajkla jejich video na instagramu úplně první! Chápeš to? Úplně první!" Přetočila očima a řekla mi, že levnější chleba nebude. Ona prostě nechápe, jakou to má pro mě cenu. Musela jsem si udělat screenshot....snad chápete ne? (viz.foto)
60) S Maruškou víme (Určitě ne jen my.), že Brad bydlí v Anglii v Birminghamu a jeho dům má číslo 3. Ještě nám zbývá název ulice. Respektive, dům jeho rodičů.
Vampettes!
Strašně bych chtěla poděkovat těm, co hlasovali a dokonce i nějaký komentář mě dokáže strašně potěšit. Já vím, mám nejvíc 6 hlasů, jenže já jsem ráda i za tohle. Nečekala jsem, že tohle bude někdo číst, ale zároveň jsem to chtěla zkusit. A jsem ráda, že jsem zjistila, že blázen nejsem jen já:D Ale to nemyslím ve zlém:D
ČTEŠ
My obsession with The Vamps
Ngẫu nhiênKlidně by se to mohlo jmenovat "Deník bláznivé fanynky". Zkrátka, jsou to fakty o mně a z velké části i o moji nejlepší kamarádce souvidející s hudební skupinou The vamps, na kterou máme doslova posedlost.