Fakt 76-80

129 12 8
                                    

Jelikož už Maruška měla narozeniny, můžu tu napsat pár věcí:D

Enjoy:)

76) V den Maruščiných narozenin jsem ji hned ráno poslala SMSku a na konec přání jsem napsala: „P.S. Už jsi zase o krok blíž k věku Brada."

77) K narozeninám jsem ji koupila CD Wake Up. Zabalila jsem ho a čekala jsem, že podle tvaru pozná, co to bude, ale prý vůbec netušila. Když to rozbalila, s otevřenou pusou se na mě podívala a řekla: „Děláš si srnadu?...Mně je do breku." No jo, je to strašně dojímavý člověk.

78) Po té, co u nás doma viděla tu knížku (Dřív než já!), doma o tom samozřejmě mluvila. Volala nám její mamka a poprosila nás, jestli bychom ji neobjednali, že ji chce dát Marušce k narozeninám. Pane bože! Nedokážete si ani představit, jak bylo těžký, to před ní tajit! Pořád měla řeči typu: „Já si jí objednám." Nebo: „Moni? Tu knížku jsi musela platit převodem nebo to šlo dobírkou?" Pamatuju si, když jsem byla u ní doma a ona na mamku: „Mami, já jsem se rozhodla. Tu knížku si objednám. Monča říkala, že ta angličtina není těžká, takže bych to mohla zvládnout." Její mamka se po mně podívala takovým pohledem... Nebo když u mě po Vánocích byla, chtěla tu knížku vidět, jenže já jsem chtěla, aby z toho pak mohla mít takovou radost jako já. Takže jsem ji řekla, že jsem si ji vzala k babičce, abych se tam nenudila a zapomněla jsme ji tam. Ve skutečnosti jsme ji měla schovanou ve skříni.

79) Když ode mě v den jejích narozenin odcházela, říkám ji: „Zavolej mi pak, co jsi dostala." Ona: „Určitě jo, neboj." Já: „Ale fakt mi zavolej. Hned, jak ti popřejí." Když už jsem to řekla asi 4x, podezíravě se na mě podívala a řekla: „Ty víš, co dostanu, že jo?" Já: „Co? Odkud bych to jako měla vědět?" Pak mi večer volala a říká: „Já jsem dostala knížku The Vamps!! A ty jsi o tom věděla!!!" A pak ještě dodala: „Já jsem brečela." Jak jsem říkala, dojímavý člověk. Ale za to vděčný.

80) Na Silvestra jsem se šla s Maruškou a její ségrou projít a pojmenovali jsme to „Vampette procházka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

80) Na Silvestra jsem se šla s Maruškou a její ségrou projít a pojmenovali jsme to „Vampette procházka."

My obsession with The VampsKde žijí příběhy. Začni objevovat