Fakt 51-55

168 13 0
                                    

51) Letošní léto jsme s Maruškou sjížděli Vltavu s 2 bývalými učiteli ze základky a s jejich třídou. Jeli jsme na kánoi a Maruška na mě: „Moni! Představ si, kdyby kolem nás projížděli The Vamps." A já ji říkám: „Určitě by sjížděli řeku a určitě zrovna Vltavu. A určitě ve stejnou dobu jako my a určitě by jeli zrovna kolem nás."

52) Za námi jeli nějaké 2 holky, prostě žákyně toho jednoho učitele. A řeknu vám, ještě nikdy jsem si nedokázala za pouhé 3 dny někoho tak děsně znechutit, jako ty 2 holky. Nebudu ovšem jmenovat, co všechno dělali. Ale tak třeba celou cestu zpívali vánoční koledy. Maruška, která seděla vepředu, se na mě otočila a řekla: „Ukážeme jim, co je to pořádná hudba?" Já: „Wake Up?" Ona: „Jo!" Tak jsme tam začali zpívat a ty holky začali zpívat hlasitěji, takže mi jsme začali taky hlasitěji. A Waku Up nebyla jediná písnička, kterou jsme zpívali.

53) Když jsme pak s kánoemi dojeli do campu, zjistili jsme, že máme promočený stan. Prostě jsme se cestou převrátili a stan nejspíš nebyl dostatečně dobře zabezpečen. Dal se ždímat a to beze srandy. Absolutně jsme nevěděli, co máme v tu chvíli dělat. A taky, kde budeme spát. Ale Maruška si stále držela dobrou náladu a řekla: „Co by asi v naší situaci dělal Brad?" Otočila jsem se na ní a řekla jsem: „Brad by rozhodně na vodu nejel. A kdyby ano, určitě by nestanoval a přes noc by spal v nějakém pěti hvězdičkovém hotelu."

54) Brácha na mě: „Co bys ode mě chtěla k Vánocům? Nic s The Vamps, prosím."

55) Mamka na mě u oběda: „Hele, kolik je vůbec těch blbounů?" Já: „Čtyři, proč?" Ona: „Jen se ptám." Tak jsem zase začala jíst, jenže mi to přišlo divný a tak jsem se zeptala:„Ty se jen tak ptáš na The Vamps?" Brácha: „Potřebuje vědět, jak velkou krabici potřebuje, aby ti je mohla zabalit pod stromeček." Táta: „Oni budou mít v obýváku koncert? Mám jim tam udělat místo?" Joooo tati, hodně velké místo.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My obsession with The VampsKde žijí příběhy. Začni objevovat