21) S Maruškou jsme se byli podívat na jeden maturiťák. Seděli jsme u a stolu a přišli za námi nějací tři kluci a zeptali se, jestli si k nám můžou přisednout. Samozřejmě jsme řekli, že ano. Trochu jsme si s nimi povídali. Potom poděkovali, že s námi mohli sedět a odešli. Když už byli v bezpečné vzdálenosti, Maruška řekla: „Proboha, Moni, my podvádíme Brada!" Váleli jsme se tam smíchy po stole. Když bylo po půlnoci, na ploužák pro nás obě přišel kluk, jestli nepůjdeme tancovat....a pak zase. Když jsme pak byli na cestě domů, řekla jsem: „My Brada fakt podvádíme."
22) Když jsme na tom plese tancovali na nějaké rychlejší písničky, kousek od nás jsem zahlédla dva kluky, kteří tancovali jako Brad s Trisem. Mám na mysli to, jak hýbou rameny a naklání se k sobě. Omluvám se, ale jinak to vysvětlit nedokážu. Prostě styl Tradley. Řekla jsem Marušce, ať se podívá na ty dva kluky vedle nás. Víc jsem říkat nemusela a hned věděla, co mám na mysli. (Viz.foto...Našla jsem ten tanec Brada a Trise!! :D)
23) Během tancování říkám: „Maru, budeme trénovat na koncert." A začali jsme tancovat jako James a Connor ve videoklipu Can't Stop The Feeling. Mám na mysli....jelikož jste v předešlém faktu zjistili, že neumím něco vysvětlit, je to v tom videoklipu v čase 1:02. Zkrátka, tancovali jsme jako James s Connorem. Jde o to, že když jsem s tím jedním klukem tancovala ploužák, řekl mi: "Jsem tě pozoroval, jak se svou kamarádkou tancuješ." No comment.
24) Když jedna z nás mluví o budoucnosti s Bradem, ale mluví jen o sobě a Bradovi, ta druhá řekne: „Ne ty a Brad. My a Brad."
25) Obě teď chodíme do tanečních a když vyhlásili pánskou volenku, tak Maruška na mě: „Představ si, kdyby pro nás přišel Brad." OMG!!
ČTEŠ
My obsession with The Vamps
AcakKlidně by se to mohlo jmenovat "Deník bláznivé fanynky". Zkrátka, jsou to fakty o mně a z velké části i o moji nejlepší kamarádce souvidející s hudební skupinou The vamps, na kterou máme doslova posedlost.