Dneska jdem s Maruškou na ples a já prostě vím, že to tam opět rozjedem tím tancem Connora a Jamese:D
86) Move My Way je písnička, kterou jsem schopná celou doslovně zazpívat. Docela mě mrzí, že na CD ji nezpívá James, když ji složil on. Od Jamese se mi líbí víc, ale ovšem i Brad ji zpívá dokonale. Ale co se týče mě a zpívání, to nejde dohromady. No jasně že zpívám, když mám puštěný jejich CD, ale rádio mám nahlas. S tím zpíváním to myslím vážně! Když jsem v prváku zjistila, že je povinné podstoupit sólový zpěv, všichni se mi doma smáli. Jenže pak zjistili, že jsem vážně psychicky na dně, tak mě začali uklidňovat. Sice jsem dostala za 1, ale učitel mi neřekl, že hezky zpívám. Řekl jen: „Musím říct, že máš výborný hudební sluch." To proto, že poslouchám The Vamps!
87) Já i Maruška máme na vyzvánění Move My Way. Takže když jsme spolu a jedné z nás zvoní mobil, vypadá to nějak takhle: „Komu to zvoní?" „Já nevím...asi mně...Pane bože! Kde mám mobil?! Jo už ho mám! Počkat, to nezvoní mně." „Co?! A kde mám mobil já?"
88) Já: „Mami, nevíš, kde seženu takovou tu velkou českou vlajku?" Divně se na mě podívala a řekla: „Proboha, na co?" Já: „Na koncert." Ona: „Ještě nikam nejedeš." Mávla rukou. Já: „Ale pojedu." Ona: „No....jednu takovou máme v práci." Já: „Vážně?!" Ona: „Jo, ale má to tu tyčku na boku." Já: „ A to by nešlo sundat?" Ona: „Nevím. Myslím, že ne." Já: „A nechceš se zeptat." Ona: „Ne, nechci se zeptat." Určitě by se jí ptali, proč se ptá a to by se pak za mě musela stydět nebo co.
89) Každá plánujeme mít jednu vlajku a udělat si na ní rukávy, abychom ji měli jakože na sobě.....prostě si to na boku sešít. Já vím, teď to vypadá dost divně, když to tady popisuju, ale já prostě neumím popisovat:D Měla to jedna fanynka ve videoklipu Can't Stop The Feeling a vypadalo to fakt dobře. Chceme, aby šlo vidět, že jsme z ČR.
90) S Maruškou jsme se rozhodli, že na koncert si dáme voděodolnou řasenku. Já prostě vím, že to tam nezvládnu. Nemaluju se, ale tohle bude vyjímečný den.
ČTEŠ
My obsession with The Vamps
De TodoKlidně by se to mohlo jmenovat "Deník bláznivé fanynky". Zkrátka, jsou to fakty o mně a z velké části i o moji nejlepší kamarádce souvidející s hudební skupinou The vamps, na kterou máme doslova posedlost.