Pointa videa nahoře v 186.faktu:)
186) S Maruškou jsme se u mě v pokoji dívali na jedno video. Už nevím, přesně na jaké video jsme se dívali a určitě to nebylo to, co je nahoře, ale je tam přesně ta část, která byla i v tom videu, na které jsme se dívali. A najednou přišla do pokoje mamka a chtěla mi něco říct. Přišla zrovna ve chvíli, když tam byla část v čase 3:00. Začala na mě mluvit a pak zmlkla a sledovala to video. S Maruškou jsme ovšem vybuchli smíchy. Když jsem to chtěla stopnout, aby mi řekla, co chtěla, tak to prostě nešlo. Oni se prostě museli sejít tyhle dvě věci dohromady. Mamka: „Co to je?" My obě naráz: „The Vamps!"
187) V naší ulici o dva baráky dál bydlí bráchova spolužačka a tráví u nás docela hodně času. Vtip je v tom, že ona nechodí za bráchou, ale za mnou. Ale já ji mám ráda, na její věk je podle mě příliš rozumná a dá se s ní normálně bavit. A od ní hlavně vím, že brácha měl se svou holkou krutý rozchod...je mu 13. Když u mě byla naposledy, chtěla, abych ji něco zahrála na kytaru. Právě od jejiho táty ji mám půjčenou. Tak se posadila na postel, nad ní ukázala na fotku Brada (viz.foto.) a řekla: „Páni, tady ten kluk je strašně hezkej." Já: „Vážně se ti líbí?" Ona: „Jo, je fakt hezkej." To dítě bych chtěla mít za ségru. Minulý rok mi k narozeninám dokonce koupila takový sešit s tvrdými deskami a řekla mi, že to mám na psaní těch mých příběhu...četla At School Again.
188) Brácha za mnou přišel se slovníčkem v ruce a říká: „Věděla si, že Brad je v překladu chleba?" Podívala jsem se na něj pohledem, který naznačoval, že jestli se snaží být vtipnej, tak není. A pak zase: „Brad se jmenuje chleba." Následně jsem mu rázně vysvětlila, že mezi slovem Brad a bread je rozdíl, ale on to i tak ukončil slovy: „Brad se jmenuje chleba."
189) Já: „Až budu starší a odstěhuju se, koupím si nějakého velkého psa. Ten pocit, když ten tě ten pes obejme..." Maruška: „To já si zas plánuju koupit zlatého retrívra, ale ne proto, že ho má Brad." Zasmála jsem se. Ona: „Ségra si pořád myslí, že je to kvůli Bradovi, ale není. Mně se fakt líbí. Odjakživa jsem ho chtěla a tak si ho prostě jednou pořídím." Já: „Já ti věřím, jsou to krásní psi."
190) Téměř vždy, když vydají nějaké fakt děsně nekvalitní video, s Maruškou to okomentujeme slovy typu: „To jsou ty jejich ajfouny!" Tohle není narážka na někoho, kdo má iPhone.
ČTEŠ
My obsession with The Vamps
AcakKlidně by se to mohlo jmenovat "Deník bláznivé fanynky". Zkrátka, jsou to fakty o mně a z velké části i o moji nejlepší kamarádce souvidející s hudební skupinou The vamps, na kterou máme doslova posedlost.