146) Všichni, nebo aspoň většina ví, že Connor měl minulý týden narozeniny. No nějak extra jsme ho teda s Maruškou neslavili a ani jsme se v ten den neviděli. ALE celý den jsem měla na svém lightboxu tenhle nápis (viz.foto) Ale viděli jsme se den potom a to jsem u ní i spala (Měli jsme jaráky). Ještě než jsem k ní jela: Já: „Mami? Máme oříšky?" Ona: „Proč?" Já: „S Maruškou budeme slavit Connorovy narozeniny." Podívala se na mě jak na debila a řekla: „Ale máme chipsy. Nebyli by lepší?" Já: „Ne, musí být oříšky." Ona: „A proč?" Já: „Connor na ně má alergii." Ona: „To jsem nějak nepochopila." Já: „Tak máme nebo ne?" Ona: „Ne, běž si koupit." Po chvilce dodala: „A vy ho chcete zabít?" Nakonec jsem doma přece jen nějaký našla. Maruška nemohla uvěřit tomu, že jsem vážně přivezla oříšky.....když si to spojíte s Connorem.
147) Byli jsme bruslit a po chvilce jsem řekla: „Hele, něco přece jen umím líp jak The Vamps." Jsem děsně netalentovaný člověk a mě těší, že něco umím líp jak oni. Mám na mysli video ze Snapchatu, kde to šlo jen Connorovi a James to radši ani nezkoušel. A pořád jsem myslela na toho sněhuláka, který jim tam pomáhal...jako chtěla jsem to s ním zkusit:D
148) S Maruškou si myslíme, že ten balík prostě nedošel. Bylo jasně napsáno, že se musí napsat celé jméno jednoho z nich a my napsali The Vamps. Možná to tak být mohlo, ale kdo ví. A tak se podržte...Jamesovi jsme poslali dopis a to přímo včera. My prostě chceme, aby věděli, že mají fanoušky i v ČR. A proč zrovna Jamesovi? Nám totiž příjde, že on je jediný, kdo ty dopisy čte. Takže jsme napsali „Hi James....." Ale hned potom, že zdravíme i ostatní kluky. Ovšem tu nebudu psát, co jsme jim napsali, protože si myslím, že tohle je čistě naše věc. Musím podotknout, že jsme ho psali v posteli a u toho jedli ty oříšky.
149) Nejdříve jsme si ho napsali česky a potom jsme to přepsali nanečisto. Samozřejmě jsme na začátku napsali, že naše angličtina není zas až tak dobra, takže je dost možné, že v dopise budou nějaké chyby. Jako...já osobně si myslím, že gramaticky je dobře, ale co si budeme říkat, jsme Češi a angličtina pro nás bude vždy cizí jazyk. Napadlo mě, že bychom mohli používat hovorové výrazy. Že bychom vypadali, jako...sakra, to slovo....no prostě, víte, co myslím. Asi v půlce dopisu říkám: „Hele Maru, teď si tak uvědomuju. Učitelka nám v angličtině říkala, že v dopise se hovorové výrazy používat nemají." Zamyslela se a řekla: „Oni je používali v knize - v úředním dokumentu, takže my můžeme v dopise." To je pravda!
150) Už jsem zmiňovala, že Move My Way se mi víc líbí od Jamese. Je to hlavně z toho důvodu, že podle mě, když ji napsal, jen on ví nejlépe, o čem zpívá. A jako by tou písničkou žil, když ji zpívá. Ten text je úžasný a když jsme ho tak poslouchala, tak jsem si řekla, že James je vlastně úplně jiný než já. Já si myslím, že ta písnička je o něm....musíte něco prožívat, když chcete napsat písničku. Ne, že bych někdy nějakou napsala. Tu písničku jsem přepsala a je, dá se říct, o mé cestě. NENAPSALA jsem písničku. Jen jsem ji PŘEPSALA. Zkoušela jsem ji zpívat do hudby a sedí to. Jednou bych ji chtěla Jamesovi předat z ruky do ruky, abych si byla jistá, že ji fakt má. Jiným způsobem rozhodně ne. Jenže já nevěřím, že se s nimi někdy setkáme osobně....jakože opravdu osobně. Jeho text je vlastně o tom, že nechce změnu. Ten můj je o tom, že já chci vlastně změnit úplně všechno. Snad to není porušování autorských práv:D
Neodolala jsem a musím tu přidat ještě jednu fotku. Našla jsem ji na Insta a ten text mi přijde naprosto úžasný. Člověk, který to napsal, musí být anděl. Je možné, že jste ji už viděli:) A každý si tam představte toho svého vyvoleného...
ČTEŠ
My obsession with The Vamps
SonstigesKlidně by se to mohlo jmenovat "Deník bláznivé fanynky". Zkrátka, jsou to fakty o mně a z velké části i o moji nejlepší kamarádce souvidející s hudební skupinou The vamps, na kterou máme doslova posedlost.