Fakt 6-10

355 19 10
                                    

Další várka.

Enjoy:)

6) Ten koncert na DVD si pouštím téměř pokaždé, když nejsou rodiče doma. Sice mám ve svém pokoji televizi, ale není nad to pustit si ho v obýváku, kde zapnu i repráky a je to prostě super. Fakt nechápu, proč se to mému milému bráškovi nelíbí.

7) Stále se rozplýváme nad Bradovyma očima, jsou prostě úžasný. A taky říkáme, že by si mohl ostříhat vlasy. Když jim skončí turné, říkáme: „Maminka by mu mohla ostříhat vlasy." A taky nám příjde, že mití vlasů ho moc nebaví....ale i tak je neodolatelnej. Já ho prostě zbožňuju!

8) Kámoščina o rok mladší ségra je zaláskovaná do Jamese

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

8) Kámoščina o rok mladší ségra je zaláskovaná do Jamese. Když vyšlo najevo, že má nový dům, ve kterém bydlí se svojí přítelkyní, udělali jsme si z ní srandu, že je to určitě z toho důvodu, že s ní James čeká dítě a pak bude následovat svatba, takže u Jamese už nemá šanci. Vrátila nám to tím, že když Brad říká, že přítelkyni nemá, tak to nemusí znamenat, že žádnou nemá.

 Vrátila nám to tím, že když Brad říká, že přítelkyni nemá, tak to nemusí znamenat, že žádnou nemá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

9) S kámoškou jsme byli na Koncertě Slza. Po koncertě byla autogramiáda a když jsme vyšli ven, ona na mě: „Proboha, Lexa se mě dotknul. Bral si ode mě tu fotku a dotkl se mé ruky." A já na to: Fakt?.....Počkat, ty brečíš?" Ona: „Jo." Já: „Co budeš dělat, až uvidíš The Vamps?"

10) Mě, kámošku a její ségru napadlo , že jim pošleme dopis, ve kterém zmíníme, že bychom byli rádi za jejich koncert v ČR. Nakonec jsme se rozhodli, že místo obyčejného dopisu pošleme balík, do kterého jim dáme nějaké dárky a tak. Do něj samozřejmě i ten dopis. Učinili jsme, ale jestli došel, to nevíme. Zmínili jsme i kontakt, ale pane bože......proč by přece odepisovali bláznivým fanynkám, jako jsme my........já vím, jsme naprosto nenormální. Šli jsem se tedy na poštu zeptat, jestli něco neví o tom balíku, že nám nefunguje sledování zásilky. Řekli nám, že jim taky ne a že neví, kde se vyskytla chyba. Že by prý bylo dobrý zavolat jim a zeptat se jich. S kámoškou jsme si navzájem vyměnili nechápavé pohledy a v hlavě mi proběhlo: „Vypadám kur*a snad na to, že mám telefonní číslo na nekoho z The Vamps?"

My obsession with The VampsKde žijí příběhy. Začni objevovat