Ten gif... <3
91) Když jsem byla v 6.třídě, byla jsem
se školou v Anglii. Bylo to v roce 2012. Rok, kdy začínali! Dost přemýšlím nad tím, že je třeba možné, že kolem mě prošli nebo tak. No uznejte, že tahle možnost tady je. Dneska bych si to rozhodně užila víc....jinak si to totiž člověk užije ve 12 a jinak v 17, že? Já se tam za 2 roky vrátím. Pardoon, vrátím s Maruškou. Za rok jede moje bývalá základka znova a já si jsem víc než jistá, že tam brácha pojede. Jestli je potká....tak já fakt nevím. Řekl mi, že se s nima vyfotí a donese mi podpis na památku....Provokuje.92) Pomáhala jsem bráchovi dělat úlohu do němčiny a měl psát o své rodině. O každém měl něco napsat, co má rád a tak. A došli jsme ke mně. On: „Napíšu, že miluješ The Vamps." Já: „Napiš, že mám ráda psy." On: „Já chci napsat, že miluješ The Vamps." Já: „Ne. Napiš, že mám ráda psy. Sie mag die Hunde." On: „Sie mag The Vamps." Já: „Sie mag die Hunde ti říkám!" Nejde mi němčina.
93) Já, Maruška a ještě další 2 bývalé spolužačky máme hodně dobrý vztah s třídní ze základky, která byla zároveň i naše učitelka angličtiny. Jednou za čas se s ní sejdeme. Nám s Maruškou přišlo, že The Vamps říkají hodně často slovo „basically", a nevěděli jsme, jaký to má význam. Teď už víme, co to je - v podstatě. Ale my jsme ani nevěděli, jak se to píše, proto jsme si to nezjistli sami. Strašně nás zajímalo, co to znamená, protože jsme to od nich slyšeli vážně často. Když jsme se jí zeptali, asi 5x jsme ji to zopakovali, protože nám absolutně nerozuměla. A nevěděla to. Že to prý zkusí zjistit a dá nám vědět. A pak řekla: „Jsou z Anglie, že jo?" My: „Jo, jsou." A pak ještě: „Nejsou to žádní Japonci nebo tak, že ne?" Zasmáli jsme se: „Ne." Ona: „Ani Američane....Angličané, že jo?" OMG Japonci? :D Abych pravdu řekla: Nejméně rozumím Bradovi a nejvíc Connorovi. Spolužačka byla ve Skotsku a i v Anglii a říkala, že Skotům rozuměla o hodně víc, než Angličanům, tak na tom asi něco bude. Nerozuměla nám, protože jsme to slovo dost komolili.
94) Na Slovensku mám sestřenici a vidíme asi tak 2x do roka a i přesto si nikdy nemáme co říct. Je stejně stará jako já, ale prostě jsme každá úplně jiná, takže je pro nás vždycky strašně těžké najít téma, o kterém se bavit. Seděli jsme u mě v pokoji a mezi námi bylo trapné ticho. Uviděla mé fotky nad postelí a řekla: „Co to tam máš za fotky?" Já: „The Vamps." Ona: „Kdo to je?" Vážně? Já: „To je hudební skupina." Ona: „Možná mi to něco říká. To je něco, jako One Direction, ne?" Fakt nesnáším, když je s něma někdo porovnává. Já: „Ne, nejsou." Ona: „Ale jsou jim podobní." Já: „No já myslím, že ne." Nechtěla jsem se s ní začít hádat, fakt ne. Ona: „Mně příjde, že jsou skoro stejní." Já: „Ale nejsou stejní. Co posloucháš ty." Snad chápete, proč jsem potom položila otázku já jí. Ovšem, mluvila slovensky.
95) Měla jsem na mobilu tapetu Connora a Brada. (viz.foto) Odemkla jsem ve škole mobil a spolužačka na mě: „Ty posloucháš Sekundy?" Já: „Cože poslouchám?" Ona: 5SOS, já jim říkám Sekundy." Já: Ne, to jsou..." Nestihla jsem doříct a ona: „Jo aha, to jsou The Vamps." Usmála se. Ona je zná!
ČTEŠ
My obsession with The Vamps
RandomKlidně by se to mohlo jmenovat "Deník bláznivé fanynky". Zkrátka, jsou to fakty o mně a z velké části i o moji nejlepší kamarádce souvidející s hudební skupinou The vamps, na kterou máme doslova posedlost.