Užijte si poslední fakty!!!!! :)
196) Nedávno se mi zdál dost divný sen. ANO, ZASE:D Nevím přesně, jak se to jmenuje, ale občas, když přijedou do cizí země, mají takovou tu konferenci...Jmenuje se to tak? A my jsme tam s Maruškou byli. Vůbec nevím, kde to bylo, ale byli jsme tam. Seděli jsme v tom davu a docela vepředu. Oni za tím stolem a seděli takhle: Prvně James, potom Brad, Tris a Connor. To není vůbec podstatné, ale pamatuju si to. Úplně to vidím, jak měl každý před sebou mikrofon a sklenku vody. To taky není podstatné, ale pamatuju si to. Zrovna měl slovo James a naprosto dokonale si pamatuju tu atmosféru, jak tam bylo plno fotografů. A taky si pamatuju, že James měl oblečené čistě bílé tričko, což taky není podstatné, ale pamatuju si to. On mluvil tak inteligentně...s Maruškou jsme měli úsměv od ucha k uchu a obě dvě jsme byli dojaté, jak inteligentně mluvil. A teď to hlavní: Jenže on pak z ničeho nic začal do toho mikrofonu dělat úplně divný zvuky a myslel si, že je vtipnej. Vybavuju si Brada, který se chtěl napít vody a ruka se skleničkou se mu zastavila před ústy a Jamese začal divně pozorovat. A taky si pamatuju, jak Tris s Connrem si vzájemně vyměnili nechápavé pohledy. I my dvě jsme si vyměnili nechápavé pohledy. Fotografové přestali fotit a James pokračoval, protože si myslel, že je to vtipný. Pak si uvědomil, že se nikdo nesměje a celý sál ztichnul. Najednou někdo za námi řekl: „Co to dělá se svým životem?" A pak si už nepamatuju vůbec nic. Ještě teď je mi za Jamese trapně. Já se snad toho normálního snu s The Vamps nedočkám:( Jamesi, neztrapňuj Anglii!
197) Vím, že vydělané peníze z letošní letní brigády si schovám na Anglii a z části z nich si koupím kytaru. Plánujeme tam jet sice až po maturitě, ale chci mít takovou rezervu. Někdo pochopí, někdo ne...
198) Od chvíle, co jsem uviděla kytaru za 239 000Kč, přemýšlím o tom, za kolik je ta Bradova krásná tmavě hnědá. Mám takové tušení, že ji má i Connor. Ne, neplánuju si koupit kytaru za 239 000. Opravdu ne. Mně se ta kytara neskutečně líbí!
199) Jedná z věcí, ze které máme s Maruškou docela velký strach je, že když se s něma v budoucnu setkáme, (Netvrdím, že určitě!) zklamou nás. Máme na mysli to, že třeba zjistíme, že jsou to pouze nafoukané star. Za tu dobu, co je známe přes sociální sítě, si to nemyslíme. Chci říct, že nám přijdou, že stojí nohama na zemi, jsou ochotní, milují své fanoušky....tohle si myslime skrz všelijaké videa, které jsme viděli a další. Ale strach máme proto, že jsme byli na koncertě české hudební skupiny, kterou nechci jmenovat a velmi nás zklamali, co se týče chování. Odjakživa jsem na ně měla kladný názor a oni mi ho pak naprosto zkazili. Byli neochotní, nefotili se, protože se jim prý nechtělo a byla zima....zima nebyla. Když jsme stáli řadu na podpis a jeden z nich mi hnusným tónem řekl: „Dělej, dej mi to, ať to odsejpá.", chtěla jsem mu ten kousek papíru omlátit o hlavu a říct mu, že už od něj nic nechci. Jo, já vím...on neřekl nic špatného. Šlo o to, jak nepříjemně mi to řekl a nebyla jsem jediná. Tohle není jediná nepříjemná věc, která se tam stala. Bylo jich několik, ale vše to vypsat...to prostě nejde. Já neříkám, že takoví musí být i The Vamps, já jen, že i na tu nejmenovanou skupinu jsme měli velice kladný názor. Ale my věříme, že oni jsou naživo ještě úžasnější:)
200) Vím, že Brad nikdy můj nebude a ani jsem o tom v životě neuvažovala, vše existuje jen ve snech. Jsem totiž realista, tím pádem počítám i s tím, že se může cokoliv zvrtnout a já na jejich koncert v životě nepůjdu. Opravdu doufám, že vše, co jste četli, jste brali s rezervou. Já bych ani nedokázala žít s někým, kdo je slavný, protože nejsem typ člověka, co by dokázal snášet veškeré urážky. Neumím si představit, že bych se se svou druhou půlkou objevila v časopise či novinách...jen takové menší vysvětlení, že nejsem příliš naivní člověk. Když v dramaťáku nacvičujeme nějaké představení, tak si uvědomuju, že herectvi mě hrozně baví. Ale nechci být herečkou, protože nechci být slavná. Chci žít "normální život". Mamka se mě na tohle neustále ptá:D Nevěřím Bradovi, když říká, že je single. Písničku, jako je například Stay, člověk nedokáže složit jen tak. No dobrá, nemusí být ve vážném vztahu, ale něco rozhodně prožívá. Jestli něco tají, naprosto ho v tom respektuju:) A upřímně si myslím, že tají, ale to je pouze můj názor. Neumím říct, jaký je život slavné osoby, ale rozhodně je hodně těžký, takže chápu jeho soukromí....vlastně soukromí všech a měla by i většina. A jak tohle všechno souvisí s první větou tohohle úplně posledního faktu? On ani neví, že existuju, ale i přesto doufám, že si v životě najde tu,(Třeba už našel.) s kterou bude šťastný, jako Connor, Tristan a James.
Hodně jsem přemýšlela, co sem opravdu dát chci a také nechci. Teď už jsem si nemohla říct, že to napíšu příště, protože příště nebude. Hold vše jednou končí.
Nechci se tu moc rozepisovat, protože ještě zveřejním takový plusový díl. Nebudou to už fakty, ale takové shrnutí všeho. Kdy to zveřejním, to opravdu nevím, ale co nejdřív. Takže ještě se neloučím úplně:)
A ještě bych chtěla dodat, že na mém profilu mám nový příběh I believe in You s pouhými dvěma díly, protože na ty dlouhé příběhy moc nejsem:)
ČTEŠ
My obsession with The Vamps
DiversosKlidně by se to mohlo jmenovat "Deník bláznivé fanynky". Zkrátka, jsou to fakty o mně a z velké části i o moji nejlepší kamarádce souvidející s hudební skupinou The vamps, na kterou máme doslova posedlost.