Fakt 126-130

97 8 0
                                    

126) S Maruškou jsme se bavili, jaká anglická jména se nám líbí. Na závěr jsem řekla: „Ale Brad je taky hezké jméno." Ale ve skutečnosti se mi jméno Brad moc nelíbí....sorry Brad:D

127) Jak už asi víte, moje sny nejsou nikdy normální

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

127) Jak už asi víte, moje sny nejsou nikdy normální. NIKDY! Když už normálně vypadá, tak proletí drak nebo něco. Já opravdu nemám normální sny. Chtěla bych jeden napsat, který se nečekaně týká s The Vamps. Nevím jak začít..... Ve městě, v kterém bydlím, měli koncert. Já sama to nechápu. No tak my jsme tam s Maruškou šly. Ale jako vůbec jsme nebyli nějak natěšení, prostě nic. Vlastně jsme jen stáli a poslouchali, jak hrají. What?! Všichni 4 měli oblečené monterky....bez trička. A to nejhlavnější...Když koncert skončil, všichni odešli a my 2 jsme tam zůstali úplně sami. Oni stáli u pódia a prostě se jen bavili. Řekla jsem: „Hele Maru, pojď za něma, vyfotíme se." A víte, co odpověděla? Víte co odpověděla?! Řekla: „Ne kašlem na to, jdeme domů." Chápete to?!! Jednou v životě bych chtěla mít normální sen. Když jsem ten sen řekla Marušce, udiveně se na mě podívala: „Co že jsem řekla?!"

 128) Kdybyste se mě zeptali, jaká je moje druhá nejoblíbenější skupina, odpovím OneRepublic. Ale není to tak, jako že hned po The Vamps. Jen i od nich se mi líbí strašně moc písniček Od The Vamps všechny! Ale nezajímám se o ně tak, jako o The Vamps. Snad chápete, co tím chci říct. Už je to dýl, ale jeden z nich dal na Snapchat video z koncertu právě OneRepublic. Hlavou mi proběhlo: „Ten pocit, kdybych šla na koncert své oblíbené skupiny se svojí nejoblíbenější skupinou."

129) Momentálně čtu knížku Obraz Doriana Graye. A najednou čtu: „Tradley." Pak jsem si všimla, že je to Treadley. No co, skoro jako Tradley! (viz.foto) Jestli jsem to pochopila dobře, v té knížce je to nějaké místo. Ale Google mi to našel jako nějakou čepici....

  130) Jsou písničky, které se mi moc nelíbí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

  130) Jsou písničky, které se mi moc nelíbí. Ale The Vamps pak udělají cover a mně se začnou líbit od nich i jako originál. Například se mi nelíbila písnička Shape Of You od Eda Sheerana. Vím, že text je jiný. A ani Can't Stop The Feeling od Justina Temberlaka, ale ne jen ty. Je dost možné, že jména jsem špatně vyskloňovala. Nevím, proč je to u mě takhle:D  

My obsession with The VampsKde žijí příběhy. Začni objevovat