Fakt 161-165

82 12 0
                                    

161) Já na bráchu: „Už vím, co ti koupím k narozeninám. Dám ti 2 lístky na The Vamps, ty je nebudeš chtít, tak je dáš mně." On: „Kdybych dostal 2 lístky na The Vamps, tak je dám Marušce a řeknu jí, ať na ten koncert jde s kýmkoliv, jen ne s tebou."

162) Brácha stojí u mé postele, dívá se na fotky a říká: „Jsi si fakt jistá, že nejsou teplí?" Já: „Jsem si tím naprosto jistá." On: „A co mi řekneš k téhle fotce?" Ukázal na fotku Brada s Trisem (viz.foto) Já prostě neumím takové ty stíravé odpovědi. Já: „Ty děláš, jako kdyby ses se svými kamarády choval normálně." On: „Jak to jako myslíš?" Když je tak pozoruju, občas přemýšlím o jejich inteligenci.Momentálně mám na mysli bráchovy kamarády. Mívám nejčerstvější zprávy od jeho spolužačky.

163) Když jdu se psy ven a dávám jim řemínek, tak oba jsou strašně šťastní, ale ten jeden to dává najevo až moc

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

163) Když jdu se psy ven a dávám jim řemínek, tak oba jsou strašně šťastní, ale ten jeden to dává najevo až moc. Je tak natěšenej, že štěká i kňučí zároveň. Jako on si sedne, když mu řeknu, ale jeho tělo mu prostě nedovoluje být v klidu. Mamka: „On je úplně nenormální." Já: „Náhodou, já kdybych šla na koncert na The Vamps, taky bych nedokázala být v klidu."

164) Jelikož Maruška studuje zdravku, někdy se chová až moc chytře. Co si budeme vykládat, Connor z nich 4 paří nejvíc. Prostě to tak je! No a limonádu tam určitě nepije. Ne jednou se stalo, že měla řeči typu: „Pane bože, vždyť on si úplně zničí játra." A nebo: „Oni z toho neustálého hraní na kytaru budou mít artrózu." Někdy se před ní cítím, jak idiot, protože občas mluví tak odborně, že já ji prostě nerozumím. Ona: „To znamená, že se ti křiví prsty." Poslední dobou si začínám čím dál tím víc všímat toho, že můj prsteníček na levé ruce je docela křivý. Jeden večer jsme si navzájem posílali fotky svých prstů, kdo má blíž k artróze. BtwKdo hraje na kytaru, tak se nestrachuje. Ona vtipkovala:D

165) S kámoškou jsme byli v knihkupectví a ona si prohlížela anglické knížky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

165) S kámoškou jsme byli v knihkupectví a ona si prohlížela anglické knížky. Ona: „Hele, ty máš nějakou knížku v angličtině?" Já: „No mám." Ona: „Fakt? A nechceš mi ji půjčit." Já: „Jo klidně...The Vamps." Ona: „No tak tu si strč někam."

Chtěla bych oznámit, že na mém profilu se od včerejška nachází nový příběh s názvem "Dear sister, I hate you!" a byla bych moc ráda za přečtení. Je to na stejný způsob, jako "At school again", takže komu si to líbilo, mohlo by i toto:)

My obsession with The VampsKde žijí příběhy. Začni objevovat