Fakt 176 - 180

87 7 0
                                    

176) Ještě když jsem neměla ladičku na kytaru, ladila mi ji Maruška. Když tu ladičku přinesla poprvé, nemohla si nechat odpustit slova: „Stejnou má Connor, viděla jsem ho s ní na fotce." Když už jsme u toho ladění, u mého prvního ladění kytary jsem strávila hodinu...beze srandy...a byla jsem tak dobrá, že jsem si dokázala naladit 2 struny A. Myslím, že ještě nějaké struny jsem měla přeladěné. Chudák to pak za mě musela spravovat a asi 5x řekla: „Jak si to dokázala." Prostě jsem génius....

177) Zkoušela jsem na kytaru hrát Záchranný bod od Sebastiana. Dělal mi problém akord F, protože se mi zdálo nereálné, abych ty struny chytla pouze prsty. Takže jsem psala Marušce, jestli neví, jestli je k tomu potřeba kapodastr a nebo ne. Ona že taky neví a naše debata skončila nějak takhle: (viz.foto)

178) S Maruškou jsme neměli co dělat a tak jsme si řekli, že se podíváme na lístky nadcházejících koncertu po UK

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

178) S Maruškou jsme neměli co dělat a tak jsme si řekli, že se podíváme na lístky nadcházejících koncertu po UK. Vyhledali jsme si tedy tu stránku a poprvé jsme klikli na koncert ve Varšavě. Jako docela hodně nás zaskočilo, když se tam objevilo, že o lístky je mimořádný zájem a že si musíme stoupnout do fronty. Really? Fronta na internetu? Tak jsme na to klikli a čekali jsme...stále jsme čekali. Já: „My jako vážně stojíme frontu?" Obě jsme se začali smát. Když už jsme konečně přišli na řadu tak se nám tam objevilo, že na stránce je dalších okolo 900 lidí. Vypnuli jsme to a šli jsme se podívat na koncert v Londýně, který byl o dost zajímavější. Opět jsme stáli frontu a už nevím kolik lidí se na to dívalo, ale výrazně víc než před tím. Objevila se tabulka, že o lístky je mimořádný zájem a že jestli o ně nestojíme, ať opustíme stránku a pak ještě, že na vybrání lístků máme omezenou dobu. Určitě nejsme jediní, kdo se díval na lístky jen ze zvědavosti. A teď taková ta největší perlička...ona: „Zkus kliknout tady na to." Ukázala na nějaké lístky a já na to dala jen myš a ono se objevilo: Vstupenky právě někdo koupil...prostě něco v takovémhle slova smyslu. Já: Ty vole! Viděla si to?! On nám to někdo normálně čordnul přímo před očima!!!" Maruška na obrazovku koukala s otevřenou pusou a já to stejný. Vybuchli jsme smíchy. Zkusila jsem to ještě asi 3x a až na po 4-té se nám podařilo nějaké lístky rozkliknout. Asi nás teď mátě za idioty, ale dali jsme, že chceme jít dál...a zase fronta...a pak zase. Já: „Cože? Zase? Já už to vypínám." Lístky jsme si koupit ovšem neplánovali, ale zvědavost byla velká. Ona: „Já se bojím, že my to koupit nezvládneme." Já: „Až budeme kupovat lístky, já nějaké zamluvím, ty nějaké zamluvíš a ty lepší koupíme. Já nebudu riskovat." Třeba tu je někdo, kdo má s tímhle zkušenosti, ale my byli velmi překvapené. A k tomu všemu jsme nemohli přijít na to, jak je to s V.I.P. lístky. Co se týče moje orientace na internetu, jako třeba kupování něčeho, většinou potřebuju něčí pomoc.

179) S Maruškou jsme se domluvili, že na videoklip Middle Of The Night se podíváme společně. To znamená, že jsme se na něj dívali o den později. Sama nechápu, jak jsem na internetu mohla vydržet poznámky typu, že je to úžasný a k tomu všemu fotky. Budu upřímná, tenhle videoklip se nám oběma líbí ze všech nejméně, ale písničku miluju! Také na All Night jsme se dívali společně.

 Budu upřímná, tenhle videoklip se nám oběma líbí ze všech nejméně, ale písničku miluju! Také na All Night jsme se dívali společně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

180) Miluju takové ty videa z turné...strašně mě baví sledovat to. A doufám, že i z tohohle turné něco takového vydají. Příjde mi zajímavé, když vidím, co dělají mimo stage a tak.

Všechno jednou končí, to znamená, že brzy i tohle. Myslím, že většina z vás tuší, u jakého čísla:)

My obsession with The VampsKde žijí příběhy. Začni objevovat