A BIG BOY

93 8 3
                                    

Dneska je Mezinárodní den přátelství <3

Mým nejtěžším úkolem bylo vymyslet, jak tohle pojmenovat...netvrdím, že jméno je originální, ale rozhodně výstižné. Přemýlšela jsem, jaká je moje nejoblíbenější fotka Brada a došla jsem k závěru, že žádná. Já mám spíše hodně oblíbených fotek. (Jedna z nich je ta sweet fotka nahoře) Ano, píšu kvůli tomu, že můj boyfriend měl narozeniny. Chtěla bych upozornit, že jsem nebyla zas až tak praštěná stylem....vstala jsem s myšlenkou, že Brad má narozeniny. Napsala jsem mu snad na všechny sociální sítě, aby si mě všimnul. K snídani jsem měla kiwi, k obědu jsem měla kiwi, k večeři jsem měla kiwi. Chodila jsem v červeném triku, protože ta barva je jeho nejoblíbenější. Každému jsem o tom celý den říkala, až jsem je donutila slavit to se mnou. Shlédla jsem všechny díly filmu Jump Street (nemám ani tušení, kolik to má dílů) A potom jsem probrečela celý večer, protože on to všechno nemohl slavit se mnou.....pravda je taková, že jsem vstala a neměla jsem ani tušení, co je za den. Zjistila jsem to až po zapnutí Instagramu. Nebylo to po první fotce, ani po třetí, ani po čtvrté...spíše tak po desáté.

Rozhovor s Maruškou:

Já: "Dneska má někdo narozeniny."

Ona: "Joo, hned jsem si to uvědomila, když jsem vstala." Uznávám, že jsem fakt hrozná přítelkyně.

Ona: "Jak to budeš slavit?"

Já: "Nevím, nijak." Po chvilce ticha: "V neděli plánuju dělat muffiny s tvarohovým krémem, tak jsem si řekla, že bych to mohla brát, jako oslava jeho narozenin."

Ona: "Tak pak pošli fotku."

Já: "Joo, jasně. Ten krém chci udělat modrej...Bradova nejoblíbenější barva je modrá, že jo?"

Ona: "Ne, červená." Brade, omlouvám se ti.

: "Tak červenej."

Teď si představme, že to čte Brad...

Drahý člověče s úžasnýma vlasama, užasnýma očima a ještě úžasnějším hlasem,
narozeninový den je velký den, ale já se tu nechci moc rozepisovat, protože moje nejlepší kamarádka mi řekla, že mi na mé narozeniny plánuje uspořádat váš soukromý koncert na zahradě. Takže se uvidíme tam a to si toho řekneme rozhodně víc. Doufám, že sis svůj narozeninový den užil líp jak já (mám na mysli já ten tvůj), protože já snad nikdy nepochopím, jak mi v práci mohli dát směnu na tvé narozeniny! No a jinak...na tvoje narozeniny jsem se na internetu dočetla, že muži s větším ochlupením jsou více inteligentní. To není vůbec mířeno proti tobě, já jen, že si napsal takový hezký popisek k fotce...mám na mysli tu úplně poslední větu. Ale prosím, neměň se, já totiž miluju tvůj...no jak to říct...tvůj přístup k životu. No však ty víš, jak to myslím. Být bláznem je fakt COOL. (Teď mi šrotuje v hlavě, že slovo COOL jsem snad v životě nepoužila a ani se mi nelíbí) Uvědomuješ si vůbec, jak je číslo 22 velké? Číslo 22 je fakt hodně. Já neříkám, že jsi starej, ale nějak extra mladej už taky nejsi. No jako představ si 22 svíček na dortu. A ještě něco k tvému věku...no já to nechci psát, někdy spolu prostě zajdeme na změření IQ. Po hodinach psychologie ve škole mě to docela zajímá...mám na mysli nás oba. No víc si toho řekneme za pár týdnů.

x Tak, jak mě máš uloženou v telefonu x

A teď vážně, nikdo z nás Brada nezná z té "opravdové stránky", takže kdybych mu měla popřát, tak ani nevím co. Snad jen, ať je šťastný, protože to je podle mě to nejdůležitější:)

No a fakt jsem dneska pekla :P

Bylo mi řečeno, že ten krém vypadá jak ho*no. Jenže já nejsem cukrářka, takže jsem použila jen obyčejný sáček. Ty muffiny bych dělala, i kdyby Brad narozeniny neměl...ale on je měl a tak jsem to spojila dohromady:D Já neříkám, že vypadají dobře, ale dobře opravdu chutnali!! Jo, já vím. Není to červená, ale růžová.

Lidi, prosím vás, nesuďte mě:D Já si zpestřuju život takovýmahle kravinama

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lidi, prosím vás, nesuďte mě:D Já si zpestřuju život takovýmahle kravinama...například tady to moje pečení, které jsem si spojila k Bradovi:D Já se snažím dělat si ze všeho srandu a proto si každý myslí, že jsem optimista, ale nejsem.

Napište, jak slavíte jejich narozeniny vy, zajímá mě to! :D třeba i stylem, jako já... :D

btw. Dělala jsem si srandu. Mám Bradovu nejoblíbenější fotku a je to tady tahle:

 Mám Bradovu nejoblíbenější fotku a je to tady tahle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

<3 <3<3<3 <3 <3 <3 <3

My obsession with The VampsKde žijí příběhy. Začni objevovat