136) Psala jsem, že kdyby měli koncert ve Vídni, tak že určitě půjdeme. Předpokládám, že už všichni víte, že ve Vídni budou....Jako hosti Little Mix, takže nejdeme. Little Mix ani jedna neposloucháme, takže nevím, co bychom tam dělali. The Vamps tam budou jako jen hosti, takže dle našeho názoru tam budou tak z 10%. Budou tak blízko! Když jsem tu Vídeň uviděla, chtěla jsem začít křičet a pak jsem si všimla, že tam je to turné Little Mix. Jo já vím, byl tam nápis Little Mix velký jak kráva. No jako, když budou tak blízko, mohli by se u mě stavit.137) Osm let jsem tancovala, přesněji řečeno...od 2. do 9.třídy. Netvrdím, že nějak profesionálně. Když si tak uvědomím, kam jsem dospěla, že tancuju tak, jak tancuju teď (Všichni víme, co myslím.) docela se za sebe stydím. DOKONCE jsme vymyslela choreografii na Scars. No já vlastně nevím, jestli se tomu může říkat choreografie. Ovšem jsem to naučila i Marušku. Ale jedno víme jistě - Na rozdíl od naší „choreografie" (Radši uvozovky a všichni chápeme proč:D) inspirované Connorem a Jamesem, Scars si necháme jen pro sebe.
138) Každý zná nudu v hodině, kdy vám jde všechno jedním uchem dovnitř a druhým ven. Říkala jsem si, že je březen a že Connor bude mít narozeniny a že bych se mohla podívat, v jaký je to den. Tak jsem listovala diářem. A pak, že se ještě můžu podívat, v jaký den má narozeniny Brad. Jejich narozeniny nikde napsaný nemám, ale pamatuju si je. Docela mě překvapilo, když u 29.července bylo napsaný: Babička narozeniny. Hlavou mi proběhlo: „Babička má narozeniny po Bradovi?" Už si budu pamatovat, že když má narozeniny Brad, babička je má hned druhý den. Jo já vím, docela smutný...
139) Náš pes má milión hraček, ale přesto nejraději kouše to, co patří nám. Když jsem dneska přišla domů, na zemi ležela bráchova rozkousaná knížka. Desky - totálně rozkousaný. Totálně! Možná jsem škodolibá, ale první, co mě napadlo, bylo: „Ještěže to není knížka The Vamps." A proto si zavírám v pokoji.
140) Možná mě zabije, ale musím se pochlubit, jakou mám talentovanou kamarádku. Na rozdíl od někoho, jako jsem já. Nevím, jak začit...Začalo to tím, že Maruška mi na Snapchat poslala fotku, že poslouchá The Vamps. Ironcky jsem i napsala, ať ukáže jak zpívá. Vážně jsem nečekala, že mi pošle video, jak zpívá. Fakt se mi to líbilo a začala jsem ji říkat, že jednoho dne zazpívá sólo s The Vamps. Na Vánoce zpívala sólo v kostele a i přesto mi stále tvrdila, že neumí zpívat. Minulý týden se přeřekla a vypadlo z ní, že se natočila, jak hraje na kytaru a zpívá Impossible. Donutila jsem jí, aby mi to ukázala. Lidi! Přihlásím ji do Superstar. Říkám jí: „Ty budeš zpívat místo Demi v Somebody To You. Musíš si s nimi zazpívat sólo!" R.I.P. mně please.
ČTEŠ
My obsession with The Vamps
RandomKlidně by se to mohlo jmenovat "Deník bláznivé fanynky". Zkrátka, jsou to fakty o mně a z velké části i o moji nejlepší kamarádce souvidející s hudební skupinou The vamps, na kterou máme doslova posedlost.