Fakt 171-175

87 10 0
                                    

Pointu videa nahoře se dozvíte  v posledním faktu:)

Enjoy:)

171) Dost často se bojím toho, že v den koncertu The Vamps, na který (doufám) jednou půjdu, budu nějakým způsobem nemocná. Když měli koncert v Polsku, tak si pamatuju, že v ten den jsem byla naprosto nefunkční. Bolest v krku, nachlazení....prostě věci, které člověku dokážou zkazit všechno. V těhlech případech já prostě nemám chuť k ničemu. To jsem se pak dokonce ptala sama sebe, jestli bych si to tam dokázala tak užít.

172) Docela se bojím i toho, jak budu vypadat na fotce s nimi...Pokud nějaká bude. Dost o tom začínám přemýšlet od chvíle, když jsem se tento týden nechala na Majálese vyfotit s Pekařem....ta fotka....je děsná. Představte si 4-leté díte, které se dívá na kouzelnou školku...nějak takhle se na té fotce směju. Prostě, směju se tam jak idiot. Něco mi řekl, já se začala smát a podle toho vypadal výsledek. Jestli mi jeden z nich řekne blbé „Hello", dopadne to ještě hůř. Kamarádka, která me fotila, u toho umíra smíchy...děkuju.

173) Jsem v pokoji a volá mě mamka, tak za ní pochopitelně jdu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

173) Jsem v pokoji a volá mě mamka, tak za ní pochopitelně jdu. Sedí u notebooku říká: „Já jsem si chtěla najít tu dobru písničku Wake Up, ale ono mi to nenašlo, dívej." Ve vyhledávači na YouTube měla napsáno: „vamps vejkap." Jako snažila se, to se musí ocenit. Tohle se už stalo docela dávno a schválně jsem to tam teď zkusila napsat...a ono to našlo. YouTube asi sbírá zkušenosti:D

174) Maruška: „Já myslím, že rodiče na ně musí být hodně pyšní." Já: „Já jsem na ně taky pyšná."

175) Už to trvá asi tak měsíc, ale nechtěla jsem to psát, protože jsem se bála, že to bude jen takový výkřik do prázdna a nic z toho nevzejde....učím se hrát na kytaru. Uznávám, že mě inspirovala Maruška. Nikdy by mě to nenapadlo, ale přišli s tím rodiče, kterým jsem říkala o tom, že Maruška na ni hraje. Momentálně mám půjčenou kytaru od strejdy. Naučila jsem se 4 akordy a „umím" hrát Pocity od Tomáše Kluse. Uvozovky proto, že moje prsty prostě ještě nedokážou rychle měnit akordy, takže je to takové s mezerami. A s The Vamps to souvisí takhle: Naši mě vzali do Brna do obchodu s kytarami, že se zatím jen tak koukneme. Přehled o cenách a tak. Žádnou jsme ještě nekupili. Šla jsem tam s tím, že mám představu, jak by ta má kytara měla v budoucnu vypadat. Strašně moc se mi líbí kytara, kterou mám Brad ve videu nahoře. Viděla jsem ho s ní hodně krát a fakt se mi líbí. Zjistila jsem, že jeho kytara stojí asi tak 2 miliony...ne dělám si srandu, chtěla jsem tím říct, že jeho kytara je hodně, hodně drahá. Jeden kluk, který se mě tam ujal a těm kytarám opravdu hodně rozuměl, mi řekl, že ty tmavé kytary patří mezi nejdražší. Pořád dokola mi tam nějaké přinášel, ale mně se nelíbili. A vždycky to vypadalo nějak takhle: On: „Ta se vám taky nelíbí, že?" Já: „Noooo...." On: „To je dobrý, já to na vás poznám." A šel to uklidit. (Ta fotka je trochu rozmazaná, protože když jsem to fotila, tak ten kluk mi zase přinesl nějakou kytaru a tak jsem tím mobilem pohla:D)

 (Ta fotka je trochu rozmazaná, protože když jsem to fotila, tak ten kluk mi zase přinesl nějakou kytaru a tak jsem tím mobilem pohla:D)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Možná jste si všimli, možná ne. Název jsem změnila na "My obsession with The Vamps", protože "...on The Vamps" mi přišlo divný:)

My obsession with The VampsKde žijí příběhy. Začni objevovat