Fakt 46-50

147 9 2
                                    

46) Jsme schopní stát řadu na koncert i několik hodin, jen abychom měli to nejlepší místo. Já vím, jaká fanynka ne, že?

47) Až bude hrát písnička Wake Up, plánujeme si nasadit naše lenonky a tancovat ten tanec Connora a Jamese z videoklipu Can't Stop The Feeling, který jsem už zmiňovala. Prostě si tento výjimečný den plánujeme užít. Je to i z toho důvodu, že bychom chtěli upoutat co největší pozornost.....Třeba nás zachytí kamera! V jednom klubu jsem tancovala sama na parketě, takže já toho schopná jsem. Já ANO! A Maruška jde do toho se mnou, už souhlasila. (Viz.foto...přesně tyhle brýle máme:D)

48) Spolužačka se mě ve škole ptá: „Pojedeš ve třeťáku do té Anglie, jak bude ten zájezd?" Já: „No

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

48) Spolužačka se mě ve škole ptá: „Pojedeš ve třeťáku do té Anglie, jak bude ten zájezd?" Já: „No...Asi ne." Ona: „A neříkala si, že pojedeš?" Já: „Říkala, ale nakonec bych tam chtěla jet s kamarádkou po maturitě." A taky bych chtěla jít tam, kam chceme my a ne učitelé. Ona: „Aha." Já: „My chceme totiž jít na koncert naší oblíbené skupiny, víš?" Ona: „A jaký?" Já: „The Vamps." Řekla jsem hrdě a ona se na mě divně podívala a tak jsem pokračovala: „Znáš je?" Ona: „Ehm..ne." Buď se mi to zdálo a nebo ona se vážně bála odpovědět. Já: „Ale jo, znáš. Jen o tom nevíš." Radši nic neříkala a zase měla divný pohled. Já: „Znáš písničku Wake Up?" Ona: „Ne." Já: "Ale jo, znáš. Jen o tom nevíš." Ona: „Fakt si to mylsíš?" Já: „Jo, věř mi." Já vím, jsem děsně otravná. Ještě že si po tomhle rozhovoru nešla hledat novou spolusedící. V naší třídě není nikdo, kdo by poslouchal The Vamps. Ještě, že mám tu Marušku.

49) Když začneme jmenovat písničky, které chceme, aby zahráli, zjistíme, že jsme vyjmenovali snad všechny písničky, které mají. Protože my milujeme všechny.

50) Nesnáším psychologii. Je to nejhorší předmět na světě! ...Protože naše učitelka je prostě kráva. Ale něco mě přece jenom zaujalo. Učitelka řekla: „Lidé s nejmenší inteligencí nemají vědomí." Ano, hned mě napadli The Vamps. Jako, já to nemyslím ve zlém. Já jen...mně prostě přijde, že chvilkami  se chovají, jako by měli IQ -130. Ale to je to, co na nich vlastně miluju. Miluju jejich smysl pro humor.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My obsession with The VampsKde žijí příběhy. Začni objevovat