Sabah uyandığımda bugünün pazar olmasına rağmen erken ve kendim kalkabilmeme şaşırmıştım doğrusu saat daha 10.30'du ve pazar günüydü ve ben erken kalkmıştım bunu kızlara söylesek alay eder inanmazlardı. Yataktan kalkıp banyoya girerek rutin işlerimi hallettim ve üzerime kot tişört giydim. Ve family'imin uyanmasını bekledim.
Şuan kızlarla odamda oturuyorduk onlar ağzı açık bi şekilde beni dinliyordu. Dün olanlara inanamıyorlardı.
"Kızım bu senden hoşlanmış olmasın" dedi gece. Bukette onu onayladı. Saçmalıktı Anıl benden hoşlanmış olamazdı.
"Saçmalamayın" dedim.
"Hehe" dediler ikisi birlikte. Düşünüyordum ama böyle birşeyin olması imkansızdı.Şuan bizim evin oralarda ki parkın çardağında hepimiz oturuyorduk. Küçüklükten beri hep burada otururduk. Düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan Gece'nin sesiydi.
"Ee ne yapalım bugün?" dedi gece.
"O değilde artık kuzey hep buradasın dimi?" dedi buket. Kuzey kafasını sallayınca hemen ona üçümüz beraber sarıldık.
"Ee o zaman okula geri dönüyorsun artık herşey eskisi gibi olacak" diyip heyecanla sarıldım.
"Ee kıskanmaya başladım kuzeyi ama" diyip dudak büzdü kıvırcık. Hemen kollarımı açtım o da sarıldı. Böyle olmayı çok seviyordum. Herşeylerimle birlikte olmayı...
"Kuzey abi gelmiş" dedi biri bu bizim gereksizin sesiydi. Bizim kuzeyle akını çok severdi. Zaten bukete aşıktı orasını biliyordunuz. Hemen ayrıldık yerlerimize geçtik o da fırsattan istifade buketin yanına geçti.
"Sen hala bukete aşık mısın?" dedi gülerek kuzey.
"O benim ilk aşkım" dedi gereksiz.
"Mal iştee" diye güldüm.
"Sanane be aptal" dedi. Tam bişey diyecekken tekrar konuştu.
"Biliyor müsünüz siteye yeni birileri taşınmış" dedi. Evet hepimiz aynı sitede oturuyorduk. Allah allah kimdi acaba taşınan merak etmiştim.
"Kimmiş?" diye sordu kıvırcık.
"4 tane erkekmiş" dedi gereksiz. Kim olabilir diye düşünürken bize doğru gelmeye başlayan Anıl ve diğerlerini gördüm. Yuh bunlar mı taşınmıştı hayır olmazdı kesin sitede akrabaları vardır ama akrabaları olsa karşılaşırdık yine de lütfen onlar taşınmasın diye geçirdim aklımdan.
"İşte taşınan bunlarmış" dedi Uraz-gereksiz- o öyle dizinde kıvırcık küfür savurdu. Bu arada onlar çardağın önünde dikiliyordu.
"Merhaba" dedi Anıl cevap gelmeyince "Yoksa yeni komşularınıza merhaba demek yok mu?" dedi iğneliyici tavırla.
"Merhaba" dedim hoşnutsuzca. Kızlar da merhaba dedikten sonra boş yerlere oturdular.
"Ee buketaşkım nasılsın" dedi gereksiz şuan hiç sırası değildi ama. Anıl ve arkadaşları bilmedikleri için ağzı O şeklimi almış şekilde baktı.
"İyiydim ama şuan canım sıkıldı" dedi Mert'e bakarak. Bunlar çok güzel çift olurlardı.
"Kim canını sıktı o mu?" diyerek Mert'i gösterdi.
"Ben olsam nolacak küçük?" dedi Mert. Mert'i aldırış etmeden bukete döndü Mert'i daha da sinirlendirmişti.
"Ya sen niye burdasın git yaşıtlarınla takıl gereksiz" dedim.
"Sanane" dedi. Tam ağzımı açıyordum ki.
"Hey kavganızı çekemem helede sizin gibi abla-kardeş kavgasını asla" dedi kıvırcık.
"Kıvırcık biliyorsun ki o bana karıştı" dedim.
"Ben bi kere Buket içimin buradayım dimi buketciğim?" dedi. Buket evet anlamında kafasını salladı.Saatlerdir oturuyorduk kimse birşey demiyordu. Buket Mert'e ölümcül bakışlarını yolluyordu. Mertse gereksize. Gece ve Batuhan bakışıyorlardı. Berk şebeklik yapmaya çalışıyordu ama kimse gülmüyordu. Bense arada anıla bakıyordum amao bana bakmıyordu çünkü akına dövecek gibi bakıyordu. Kuzey ise telefonuyla ilgileniyordu.
"Öff yeter bişey yapalım" dedim sinirle o anda herkesin gözleri üstümde buluştu. Off bu çok sinir bozucuydu.
"Doğruluk cesaretlik?" dedi elindeki şişeyi göstererek gece.
"Off ergen miyiz?" dedi Anıl.
"İstemiyorsan gidebilirsin tutan yok" dedim sinirle. Sonunda herkes kabul ettiğinde oynamaya başladık. Şişeyi çevirdiğimde soru kısmı bukete cevap kısmı anıla gelmişti.
"Doğruluk cesaretlik?" diye sordu Buket.
"Cesaret" dedi anıl.
"Güneşi öp" dedi Buket ona inanamaz gözlerle baktığımda "yanaktan" dedi sanki yanaktan olması iyiymiş gibi tamam dudaktan öpmesinden iyidir de hiç öpmesin neden ben yani?
"Olmaz" diye itiraz ettiğimde "oyun kuralları diyerek" yaklaştı ve yanağıma öpücük kondurdu. Bu içimde bir ürperti oluşturmuştu neden bilmiyordum ama tarif edemiyordum heyecandı fazla heyecan hala dudağını çekmiyordu. Hemen geri çekildim o da çarpık bir gülümsemeyle yerine oturdu. Kıvırcık ve Kuzeye baktığımda sinirlenmişlerdi ama haklıydılar. Kızlar kıkırdıyordu. Allahtan gereksiz gitmişti. Şişeyi tekrar çevirdiğinde soruyu Mert soruyordu cevabı ben verecektim.
"Doğruluk cesaretlik?" dedi.
"Doğruluk" dedim hiç düşünmeden.
"İlk öpücük olayı var ya hala sende mi ilk öpücüğün" dediğinde eminim ki kızarmıştı yanaklarım bu nasıl bir soruydu. Anıla baktığımda dikkatle vereceğim yanıtı bekliyor gibiydi.
"Evet bende" dedim utanarak. Anıl yüzüne çarpık bi gülümseme ekledi ah böyle çok yakışıklı oluyordu ama. Şişeyi çevirdiğimde Buket ile Berk arasında durdu. Berk soruyor Buket yanıtlıyordu.
"Doğruluk cesaretlik?" dedi Berk.
"Doğruluk" dedi Buket.
"Son ilişkinde ayrılık sebebin neydi?" dedi. Al işte hay ben senin Berk. Niye bunu soruyorsun başka soru mu yok? Bakışlarımı geceye çevirdim o da ne yapacagını bilmez şekilde bana bakıyordu. Bukete çevirdiğimde gözlerinden iki damla yaş düştü.
"Aldatıldım" dedi kısık bir sesle. Ama dayanamam ki ya kuzey buketi kollarının altına çekti. Mert'e baktığımda küfürler savuruyordu sessizce.
"Herneyse devam" dedim emerjili bir ses olmasına dua ederek. Şişe çevrildiğinde Anıl'la benim aramda durdu bu kez ben soruyordum o cevaplıyordu.
"Doğruluk cesaretlik?" dedim.
"Doğruluk" dedi.
"Son sevgilinin adı neydi?" dedim.
"Genelde ilişkilerim tek geceliktir anlarsın ya" dedi. Bu iğrençti. Tiskinerek baktım yüzüne o da sırıtıyordu.Oyun bittiğinde saat 17.30'du. Hala gitmemişlerdi yeni komşularımız (!)
"Ben eve gidiyorum sizde gelecek misiniz?" dedim bizimkilere.
"Olur" dediler hepsi.
"Görüşürüz yeni komşular(!)" dedim iğneleyici bir sesle.
"Bizde gelelim" dedi Anıl atlayarak.
"Ne münasebet tabiki de benim evime gelemezsiniz" dedim mort oldu tabi.Eve geleli bi saat olmuştu mal mal konuşup birşeyler yapıyorduk. Kuzey daha çok telefonla ilgileniyor kıvırcık yeni komşularımıza küfrediyor gereksiz bazen gelip buketle uğraşıyor Buket ve gecede insta'da takip ettiklerini görmüş nasıl takip ettiler diye sorguluyorlardı? Yani normal sıradan bir gün geçiriyorduk. Tekrardan instaya girdiğimde takip istegi olduğunu gördüm hem de kimden bilin ANILDAN ben tabi şok gözlerle ekrana bakıyordum kızlar durumu farketmiş olacak ki gelip onlarda baktı ağızları 0 şeklini aldı. Hemen ben kabul etmeden onlar kabul şeysine bastı. Anıl'ın profiline girdiğimde takip ettikleri arasında tek kız ben olunca ego bi tavan yapmadı değil. Sonra telefonuma bilinmeyen numaradan mesaj geldi.
Kimden;05xx xxx xx xx
O instagramdaki fotoğrafların ne öyle? Dudak büzmeler felan hayırdır?
Kim olduğunu düşünürken Anıl geldi aklıma sonuçta takip isteğini kabul ettikten sonra olduğu için ayrıca ona ne ki fotoğraflarımdan be de benim numaramı nerden buldu?
Kime;05xx xxx xx xx
Birincisi Anıl sen misin? ikincisi Anıl sensen numara mı nerden buldun? üçüncüsü sanane benim fotoğraflarından?
Çok geçmeden mesaj geldi.
Kimden;05xx xxx xx xx
Birincisi evet ben Anıl'ım hani çok yakışıklı olan ikincisi ben Anıl'ım bulurum numaranı üçüncüsü nasıl banane 1.000'e yakın takipçin var erkeklerde görüyor fotolarını.
Anıl'ın mesajına inanamaz gözlerle baktım hemen onu Bay Öküz diye kaydettim.
Kime;Bay Öküz
Sanane ya
Mesaj atmamıştı geri öküz ona inat yeni fotoğraf yayınladım hemen. Zaten diğerleri gitmişti bende uykuya teslim oldum.Evet beğendiniz mi bu bölümü?
Diğer karakterlerin ağzından yazmamı ister misiniz?
Sizce yazım biçimim nasıl?Vote ve yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAMSIZ AŞK #Wattys2016
Teen Fiction© Tüm hakları hayal dünyama saklıdır. Bir aşk düşünün öyle anlamsız ki öyle olaylar yaşanıyor ki ne olduğunu anlamıyorsunuz. Hem çok seviyorsunuz hemde gitmek istiyorsunuz ama ondan bir türlü gidemiyorsunuz. Böyle bi aşk işte bu inişli çıkışlı.. ...