Yaklaşık yarım saattir instagram'dan birşeyleri beğeniyordum arada sayfayı yineliyordum. Bazen de görüldü mü atmış felan diye mesaja bakıp çıkıyordum anlaşılan Kaan beyciğimiz daha cevap vermemişti. Tekrar dm'e girip baktım bi kaç dakika bekledim birden görüldü oldu ve yazmaya başladı. Eee hemen görüldü olup yazacak değildim o yüzden aceleyle çıktım mesaj bölümünden saniyeler sonra mesaj bildirimi geldi.
Kaan Yıldırım; Selam güzellik
Oha bana güzellik kaan dedi? Vay be. Ardından bir bildirim daha geldi.
Kaan yıldırım size takip isteği gönderdi.
Ayy çok heyecanlandım şimdi takip ettiği 76.kişi olacaktım. 13k kişinin arasından. Neden umursuyordum neden bu çocuğa takmıştım ben bile bilmiyorken size cevap veremem.
Anıl'a gelecek olursam evet unuttum dedim evet pislik vb. arkasından saydırdım ama kendime bunu söylediğim için kızıyorum ama sanırım anılı ben unutamadım. Unutmak mümkün değildi ki?
İlk aşkımdı en iyi en kötü günleri beraber yaşadığım ilk aşkımdı..koşulsuz şartsız yanımda duran biriydi. Tamam o yaptığı son şey elle tutulur yanı yoktu ve bana çok koydu ama bazen şu kalbinize söz geçiremiyorsunuz ya o anlardan bi tanesi.
Yani anlayacağınız yarının benim için ne getireceği belirsiz. Kim bilebilir ki?
Tamam kabul ediyorum şu an tam bir o... gerisini siz devam ettirin gibi duruyor olabilirim hem ona açık yol bırakıyor hem buna diye düşünebilirsiniz bazen bende öyle düşünüyorum ama kalp bu.
Neyse kaanı çok beklettiğimi düşünüp mesaj attım.
Güneş Yılmazer; Naber
Çok geçmeden mesajıma cevap geldi. 13k takipçisi vardı eminim ki dakika da mesaj geliyordu ama onun beni bekletmeyerek cevap vermesi hoştu.
Kaan Yıldırım; İyi sen
Güneş Yılmazer; Bende
Kaan Yıldırım; Ne hoş
Güneş Yılmazer; Bencede
Kaan Yıldırım; Eee yazma sebebin nedir
Güneş Yılmazer; Hiç öyle ama istersen hiç yazmamış gibi yapalım iyi geceler
Kaan Yıldırım; Peki iyi geceler
Görüldü atıp konuşmadan çıkmıştım bozmuştu çocuk resmen beni keske yazmasaydım ama artık geri dönüşü yoktu neyse canım aman takmazdım olur biterdi. Saat 5'i buluyordu o yüzden çok fazla zaman kaybetmeyerek telefonu başucumdaki komidine bırakıp uykuya daldım.
-----
Rüyamın tam orta yerinde birimin yüzüme su dökmesiyle güne merhaba dedim. Yataktan birden sıçrayarak doğruldum.
"Olum lan hangi mal yaptı şunu dur tahmin edeyim gece" dedim gözlerimi ovalarken. Sonunda görüş alanıma elinde boş sürahi ile duran gece ve yandaşçısı Buket. Doğru tahmin. Baktığımda kıkır kıkır gülüyorlardı. Yastığımı alıp üzerlerine atmamla odada 3.dünya savaşı başladı.
Kaç saattir yastık savası yapıyorduk bilmiyordum ama güzelim yastıkların tüyleri sökülmüş ortaya güzel görüntü çıkmıştı güzel olmasına güzeldi de buraları kim toplayacaktı. Bunları düşünürken kafama darbe yedim baktığımda buketti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAMSIZ AŞK #Wattys2016
Teen Fiction© Tüm hakları hayal dünyama saklıdır. Bir aşk düşünün öyle anlamsız ki öyle olaylar yaşanıyor ki ne olduğunu anlamıyorsunuz. Hem çok seviyorsunuz hemde gitmek istiyorsunuz ama ondan bir türlü gidemiyorsunuz. Böyle bi aşk işte bu inişli çıkışlı.. ...