Bölüm geç oldu lütfen kızmayın benim güzellerim. Bugün 2 bölüm yayınlayabilirim ya da yarın ama çok boşladım biliyorum. Özür dilerim. Affedin güzellerim. 💘
-------
Sabah uyandığımda birşey hatırladım nasıl unuttuysam Anıl'la kaldığım gece Anıl beni uyuyor zannetti ve SEVDİĞİNİ SÖYLEDİ. Bu detayı nasıl umuttum bilmiyordum unutmuştum işte. Ama Anıl benim yüzüme söylemezdi. Yani bilmiyordum. Ah kafayı yemiş saçmalıyordum. Hemen üzerimi giyinip aşağıya indim. Annemler günaydın diyerek masaya kuruldum. Bir kaç birşey yedikten sonra babam konuşmaya başladı.
"Yüzünü gören cennetlik" dedi babam tabi hiç görüşmüyorduk bu aralar.
"Babacığım bu akın olayları sınavlar felan çok zor" dedim.
"Ay nolacak baba görmeyelim sunun suratını" dedi gereksiz.
"Konuştu gine bal kabağı" dedim homurdanarak.
"Çocuklar kavganızı çekemem şimdi diyoruz ki haftasonunu bize ayırın ikinizde hem aile gezmesi hemde babanızın yeni ortaklarıyla yemeğe çıkarız felan" dedi annem.
"İtiraz istemiyorum" diye ekledi babam başıyla onay verdi annemde.Şuan okulun kantinindeyiz. Kızlarla oturuyoruz. Kızlara Anıl'ın dediği şeylerden bahsediyordum ikiside ağzı ayrık beni dinliyordu.
"İşte öyle oldu" dedim sonunda.
"Bak ben dememiş miydim? Seviyor ya da hoşlanıyor diye" dedi gece.
"Bence güvenme hemen" dedi Buket.
"Zaten ama sevdiğini ben orada yatarken söyledi şimdi söylemez gibi geliyor çünkü duyduğumu felan bilmiyordu" dedim.
"Bencede karşında söyleyemez" dedi gece.Derse girdiğimizde Anıl yanımda oturuyor. Ama hiç tepki yok. O kadar 1 günümü onunla geçirmiştim. O sadece kafasını sıraya gömmüştü. Bende sıkıldım hocada zaten kendi halindeydi haliyle en arkada olduğumdan telefonu çıkarıp instaya girdim. 23 takip isteği vardı 100 tane mesaj yuh. Baktığımda mesajlar hep sapıkçaydı. Birinin telefonumu elimden çekmesiyle sıçradım.
"Bakalım bunlar kimmiş" dedi Anıl.
"Sanane ya ver şu telefonu" dedim hoca olduğundan bağıramıyordum. Bir iki mesaja baktıktan sonra kaşları çatıldı.
"Bu orospu çocukları nasıl sana bu mesajı yazmış" dedi kulağımda tıslayarak.
"Ne bileyim ben" dedim. O hala telefona bakıyordu. Sonra birden telefonu önüme kattı.
"Böyle fotoğraflar paylaşırsan tabi yavşarlar" dedi homurdanarak. Sonunda zil çalmıştı.
"Sanane ya" dedim bağırarak. Yanımda sabır çekmeye başladı.
"Banane ha banane" diyerek hışımla kalktı ve gitti. Tepkilerini ölçemiyordum çok dengesizdi fazlasıyla.Şuan evdeyim ve yarın cumartesi ne kadar güzel dimi biliyorum. Ama annemlerle geçireceğim cabası.
"Güneşş kız git bakkaldan ekmek al" diye seslendi annem aşağıdan uf yine mi ben? Neden gereksiz yapmıyordu. Evin erkeği(!) olarak.
"Of anne of" diyerek merdivenleri indim. Annemden parayı alıp dışarı çıktım. Site olduğu için herkesi tanıyordum. Herkese selam veriyordum. Birden bir el omuzuma kattı. Baktığımda akındı. Anıl olarak hayal etmiştim ama olsundu.
"Nereye kız" dedi Akın.
"Markete" dedim homurdanarak.
"Dur şuradan birini yollayalım da birşey konuşalım" dedi. Bir çocuk bulup yolladı bizde bir çardağa geçip oturduk.
"Ne konuşacağız bu kadar önemli?" dedim akına.
"Şey ben..." dedi. Ne oluyordu?
"Söyle" dedim net bir şekilde.
"Lafı uzatmadan söyleyeceğim ben sana aşığım Güneş." dedi. Küçük çaplı şok değil 7.3 depremi gibi bir şok yaşadım. Şaka yapıyordu belli ki ama bu kez yemiştim.
"Komik bir şakaydı kabul ediyorum" dedim gülerek.
"Şaka değil ben sana aşığım güneş" dedi. Bir an afalladım. Çiddi miydi bu şimdi? Hayır ya Akın bana o gözle bakmazdı kıvırcığım yapmazdı böyle birşey değil mi?
"Biliyorum bana hiç o gözle bakmadın. Emin ol bende sana o gözle bakmamaya çalıştım. Ama olmadı Güneş. Yapamadım üzgünüm. Bundan sonra biliyorum eskisi gibi yakın davranmazsın bana ama bunu göze alarak buradayım. Senden tek ricam Anılı sevme o seni üzer güzelim" dedi ben daha birinci şokumu atlatamadan bunları demesi... o sırada ekmek alan çocuk geldi ekmeği uzattı ve gitti. Sessizdik ikimizde birden o ayaklandı. Bana doğru geldi geldi ve kulağıma yaklaştı.
"Seni seviyorum güzelim" diyerek yamaklarımdan öptü. Birşey hissettim mi? Hayır. Ve o gitti ben hala yutkunamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAMSIZ AŞK #Wattys2016
Teen Fiction© Tüm hakları hayal dünyama saklıdır. Bir aşk düşünün öyle anlamsız ki öyle olaylar yaşanıyor ki ne olduğunu anlamıyorsunuz. Hem çok seviyorsunuz hemde gitmek istiyorsunuz ama ondan bir türlü gidemiyorsunuz. Böyle bi aşk işte bu inişli çıkışlı.. ...