#Bir Hafta Sonra#
Acım yok diyemezdim hala derinlerde bir yerde vardı ancak ben onu dizginlemeyi şu 1 hafta da başarmıştım. Ayağım iyileşmiş ve yavaş yavaş bir şeyler yemeye başlamıştım. Henüz tatile çıkmamıştık. Yaşanılan son olaylar anlayacağınız o ki tatillik bir havam yoktu. Ancak yalan bir ilişki ardından 1 hafta bence çok büyük zaman kaybıydı. Hayatıma devam etmeliydim herkesin yaptığı gibi.
Anıl'la o olaydan sonra asla bi arada bulunmamıştık. Beni aramamamış mesaj atmamamıştı zaten o dediklerinin üzerine eğer yapsaydı saçma olabilirdi. Hatta dün instagram hikayesine bir kızla fotoğrafını atmıştı. Yani anlayacağınız hayatına devam ediyordu. Benimde yapmam gereken tek şey; önüme çıkan bir şey varsa geri tepmemekti ne ile ilgili olursa olsun ve hayatıma devam etmekti.
Saate baktığımda 12.30 idi. Yatağımın üstünde uzanıyordum. 1 hafta boyunca olduğu gibi. 1 hafta da neşem yerine gelsin diye gereksizin yapmadığı kalmamıştı dalga gecsem de sesini çıkarmamış gereksiz desemde birşey dememişti. Kardeş gibi kardeş köşemizden bugün.
Odamın kapısı araladığında bağırarak içeri birileri girdi ses tonundan anlayacağım üzerine bunlar Buket ve geceydi. Kapıya doğru vücudumu döndüreyim derken üzerime hayvan gibi atlamaları ve bağrışmaları bir oldu. Uzun bir boğuşmadan sonra üçümüzde saçlar başlar dağınık yorulmuş bir şekilde yataktan uzanıyorduk tavanı izliyorduk.
"Uzun zamandı yapmıyorduk" dedim.
"Aynen güzel oldu" dedi gece.
"Tabiki de güzel olacak" dedi Buket.
"Güneş sana bir süprizimiz var beğenmeyeceksin ama olsundu ve gitmek zorunlu o zorunluluğu da biz kattık geceyle" dedi Buket ardından. Merak etmiştim nereye gidiyorduk ki? Gece buketi beklemeden lafa atladı.
"Okulun yazın motivasyonumuzu yükseltmek için Marmaris'te otelde kalacağız eğlenmek için ee önümüzde ygs sınavı olduğu için böyle etkinlik düzenlemişler" dedi gece.
"Aynen" dedi buket.
"Kızlar ama kamp havamda cidden değilim" dedim.
"Olacaksın zorundasın o su aygırı nasıl hayatına devam ediyorsa sende edeceksin konu kapanmıştır" dedi gece.
"Aynen öyle güneş hem birimiz hepimiz hepimiz birimiz için" dedi Buket. Gülüştük hep beraber. Günlerdir sanırım ilk gülümsememdi.
"Tamam be ne zamanmış" dedim.
"Bugün" dedi gece. Bu kadar yakın zaman da beklemiyordum hem nasıl hazırlanacaktık.
"Yuh nasıl hazırlanacağız" dedim.
"Biz hazırlandık bile şimdi senin valizini hazırlayacağız" dedi buket. .
"Akınla kuzey de gelecek mi" dedim.
"Tabiki de evet eskisi gibi" dedi Buket.
Valizimi ayarladıktan sonra üstüme. Şort ve kısa tişört geçirdim. Saçımı iki tane örüp omuzlarımdan aşağı sarkıttım. Bence güzel görünüyordum.
"Annemlerden daha izin alacağım" dedim.
"Biz onu da yaptık" dedi gece.
"Siz benim herseyimsiniz biliyorsunuz dimi" dedim sıcak gülümsemeyle.
"Evet canım evet" dedi gece.
Buketin telefonundan mesaj sesi geldiğinde telefonunu eline aldı ve bize döndü.
"Akınla kuzey aşağıdaymış" dedi aşağı indiğimde evde annem ve gereksiz vardı. Gereksizi ve annemi kocaman öptüm. Annemin nasihatlarıyla evden ayrıldık onları özleyecektim yahu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAMSIZ AŞK #Wattys2016
Fiksi Remaja© Tüm hakları hayal dünyama saklıdır. Bir aşk düşünün öyle anlamsız ki öyle olaylar yaşanıyor ki ne olduğunu anlamıyorsunuz. Hem çok seviyorsunuz hemde gitmek istiyorsunuz ama ondan bir türlü gidemiyorsunuz. Böyle bi aşk işte bu inişli çıkışlı.. ...