-19-

3K 144 90
                                    

Sabah güneşinin yatağa vurmasıyla doğruldum. Evet doğru bildiniz yatmamıştım. Aldatılan kadın yatar mıydı? Ah benimki de soru işte.

Yataktan kalkıp banyoya girdim. Aynaya baktığımda yüzümden nasıl olduğum çok net anlaşılıyordu. Kızarmış gözler,göz altlarım mor,dağınık topuz... Yüzümü yıkadım ama hala berbat görünüyordum.

Odaya tekrar geçtiğimde yatakta oturmaya başladım. Şu an ne salona gidip kuzeye anlatabilirdim ne de başka birşey yapabilecek gücüm vardı.

Acaba Anıl ne yapıyordu? O kızla pis işlerine devam mı etmişlerdi. Ben anıldan beklerdim Anıl'ın Cenk'ten hiçbir farkı olmadığını ögrendim. İkisi de erkekti ve ikisi de baştan sona hayal kırıklığıydı.

Düşünüyorlar mıydı şunu? Biz bu kızlara böyle yapıyoruz ama onun hayatında ne gibi değişiklikler oluyor böyle düşünmezlerdi düşünselerdi çünkü hayatımıza etkilerini az çok tahmin ederlerdi.

Bunları düşünmekle meşgulken odaya ne zaman kuzeyin girdiğini bilmiyordum kuzeyin beni dürtmesiyle kendime geldim.

"Hadi gel kahvaltıya" dedi.

"Yok canım birşey istemiyor" dedim.

"Öyle olsun da ne bu halin nerede benim neşeli güneşim" dedi.

"Onu öldürdüler bir daha asla buralara uğramaz" dedim.

"Noldu anlat" dedi. Yaşadıklarım gördüklerim bi şerit gibi önümden geçti. Ağlamaya başladım tutamadım.

"Anıl.. Anıl beni aldattı" dedim. Öyle acınırcasına baktı ki bana anlatamam. Başımı kuzeyin göğsüne kattım.

"Şşş ağlama bakim sen ne dediğinin farkında mısın" dedi.

"Ne yazık ki evet" diyiverdim.

"Ben o şerefsizin" deyip kalkmaya çalıştı ki ben engel oldum.

"Yapma boşver" dedim.

"Sana dua etsin o kızların haberi var mı" dedi.

"Hayır" dedim hıçkırıklarla. 

"Güneş bugün Akın geliyor burada kalacak sorun olur mu" dedi. Akınla yaşadığım olaylar pek iç açıcı değildi. Ama kıvırcığımı da özlemiştim be.

"Sorun olmaz her ne kadar farklı düşünsede ben onu çok özledim" dedim.

"Sen banyo yap istersen ben kızlara haber verecem" dedi. Birşey söylemedim o da söylemeden odadan çıktı. 

Kuzeyin sözünü dinleyip banyoya girdim. Yıkanırken odadan sesler geldi sanırım kızlar gelmişti. Duştan çıkıp kuzeyin bana verdiği bornozu giydim. Ve odaya geçip üzerimi giydikten sonra kapı açıldı.

"Güneş" diye cırlayarak içeri girdi gece.

"Evet" dedim cılız çıkan sesimle. Bir yandan saçlarımı kurutuyor bir yandan kızlara bakıyordum . Yüzlerinde acıyan bir ifadeyle bana baktılar. Haklılardı. 2.aldatılışım Cenk'ten sonra Anıl...

"Sen iyi misin" dedi Buket.

"Buket Allah aşkına kızın suratını görmüyor musun iyi olabilir mi sence" dedi gece.

ANLAMSIZ AŞK #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin