12.fejezet-Plusz egy fő

542 55 8
                                    

Ahogy átléptük az iskola küszöbét a szemem kikerekedett. Meliorn a kocsinak dőlve, karba tett kézzel várt ránk.
-Gondoltam jól jön majd egy fuvar - mosolyodott el.
Idegesen elnevettem magamat és széles mosollyal az arcomon Meliorn dereka köré fontam a karomat és az arcomat a mellkasára hajtottam.
-Köszönöm! - szorítottam magamhoz.
Meliorn először meglepődött, de utána felengedett és a karjait körém zárta.
Egy idő után leesett, hogy mit is csinálok, ezért inkább kibontakoztam az öleléséből és léptem egyet hátra.
Owen leesett állal nézett engem, majd felnevetett és félmosolyra húzva a száját kikerült engem, majd beült a kocsiba a hátsó ülésre.
Meliornnal együtt mi is helyet foglaltunk az első üléseken.
Hosszú percek teltek el teljes csendben. Egyikünk sem szólalt meg. Az öcsém viszont vigyorogva nézett minket, mintha mindent értene. Jó is lenne, mert akkor esetleg nekem is elmagyarázhatná.
Meliorn a fékre lépett és leállította a motort. Egy bolt előtt álltunk.
-Be kellene mennem valamit venni vacsorára. Megvártok? - kérdezte felénk fordulva.
Bólintottam.
-Én veled megyek - szólalt meg hirtelen Owen, de mire bárhogy is reagálhattam volna, kiugrott a kocsiból és Meliorn után eredt.
Teljesen egyedül maradtam az üres autóban.

Owen
Eltökélt szándékom volt kifaggatni a kék hajú tündért.
Gonosz mosollyal méregettem, de neki semmi nem tűnt fel, ezért taktikát váltottam.
-Szóval...Kali megölelt - jelentettem ki, mire Meliorn értetlen pillantást vetett rám.
Gratulálok, Owen! Tíz pontos megállapítás.
-Igen. - bólintott, majd tovább válogatott a polcon lévő áruk közt.
-Ugye tudod, hogy nem szokott minden jött-mentet megölelni? - kérdeztem, majd az előző esetből okulva pontosítottam - Konkrétan csak egy embert. Engem. Azért ez megtisztelő, nem? - kezdtem lökdösni a könyökömmel. Meliorn homlokán a ráncok elmélyültek. - Na és milyen a "Kali klub" tagjának lenni? - vigyorogtam rá, de még mindig nem vette a lapot és azt hiszem, hogy elég mélyre süllyedtem a szemében.
-Jó? - kérdezett vissza nem túl határozottan.
Nagyot sóhajtottam.
-Azt akarom megtudni, hogy hányadán állsz a nővéremmel! - nyögtem ki, mire Meliorn felnevetett.
-Akkor miért nem ezt kérdezted?...Várj! Kali klub? Ez komoly? - nevetett fel és a kezébe vett egy zacskó kekszet. - Egyébként, hogy a kérdésedre válaszoljak, fogalmam sincs. Elképesztő nővéred van, de mintha elzárná az érzelmeit és teljesen eltaszítana magától mindenkit. Most végre úgy érzem, hogy kezd beengedni, de mintha még mindig nem bízna bennem. - suttogta halkan és közben kinézett a bolt üvegablakán, egyenesen a kocsira, amiben Kali ült.
-Ha valakinek, akkor nekem elhiheted, hogy Kali sok mindenen ment keresztül és nem könnyű megnyílnia. Eddig mindenkit, aki közel állt hozzá, elveszített. Csak én maradtam neki és hiába küzd ellene, valahogy mindig az a vége, hogy egyedül marad. Apa csak az örököst látja benne, Nesrine nem beszél vele. Jelenleg mi vagyunk az egyetlenek akikre támaszkodhat. Mi és Daniela. - mosolyodtam el halványan.
Meliorn szomorú pillantást vetett rám, majd bólintott és kezében egy zacskónyi croissanttal kassza felé indult, hogy fizessen. Mikor végeztünk, azonnal kivettem egy péksütit a zacskóból és nagyot haraptam bele.
-Hé, Tündibündi! - kiáltottam utána, mire felnevetett és megállt. - Ne bántsd meg! - mutattam rá fenyegetően. Az arca komoly lett és teljesen őszintén, egyenletes szívveréssel válaszolt.
-Nem állt szándékomban.
Nevetve siettem előre, majd beültem a kocsi hátuljába és amíg Meliorn a csomagtartóban kotorászott, Kali hátrafordult.
-Mit műveltél? - kérdezte nem kicsit idegesen. Vicces volt látnom, hogy mennyire túlizgulják az egészet.
-Nyugi! Csak beszélgettünk! - feleltem lazán.
-Épp ettől féltem! - vágta rá - Kérlek mondd, hogy nem próbáltál meg célozgatni a hülye szövegeiddel! Még a végén elijeszted!
-Én? Soha! - nevettem fel és beleharaptam a croissantba.
Kali vetett még rám egy gyilkos pillantást, utána előrefordult. Meliorn a következő pillanatban lecsapta a kocsi csomagtartóját és beült előre, majd a zacskót mosolyogva a nővérem felé nyújtotta, míg a másik kezében lévő két literes Coca Colat nekem adta hátra.
Díjnyertesen felnevettem és hatalmasat kortyoltam belőle, amitől kis híjan leöntöttem magamat, mikor Meliorn elindította a kocsit.
Kali és a kék hajú elég gyakran néztek egymásra, leginkább felváltva, de mikor végre találkozott a tekintetük, gonosz módon előrecsúsztam az ülésen, be kettejük közé és a rádiócsatornák közt kezdtem válogatni.
Kali alig hallhatóan, állati hangon felmordult, amitől majdnem elnevettem magamat.
Végül találtam egy adót, ahol éppen valamilyen rock ment, ami megfelelt az izlésemnek. Ellentétben Kaliéval.

Paranormális Lány 3.Where stories live. Discover now