Capitolul 5

45 8 0
                                    

Am ajuns destul de repede lângă vechea fabrică de carne. Aveam emoţii, dar de ce?
     -Bun Viktoria. Ei sunt deja înăuntru. Ai grijă. Ţi-am dat nişte puteri. Nu-i nevoie să ştii să le foloseşti. O să le controlez eu până te obişnuieşti
     -Ok. Să înceapă distracţia.
Am intrat înăuntru. Erau trei bărbaţi. Exact ca în visul meu. Unul stătea pe un scaun, iar ceilalţi păreau să discute.
     - Preiau controlul, Viktoria.
     - Deivid, ce vrei să faci?
Nu mi-a răspuns şi fără să îmi dau seama eram în spatele celor trei bărbaţi. Deivid mă controla. Cum era aşa ceva posibil?
Cei doi bărbaţi încercau să se apere, dar nu aveau nicio şansă. I-am omorât. Au scăpat chiar uşor, adică eu voiam să-i chinui puţin , cu siguranţă al treilea nu va scăpa aşa uşor. L-am prins şi cumva l-am legat de lanţurile ce atârnau din tavan. Exact ca o bucată de carne. Deivid m-a părăsit după ce l-am legat pe acel om, desigur, cu puteri. L-am făcut să zboare oarecum. Măcar a zburat înainte să moară.
     - Aşa domnule, adică nu te pot numi domn, un domn nu mi-ar fi omorât părinţii.
     - Nu sunt eu de vină. Te rog lasă-mă. Nu am vrut să fac asta, el m-a şantajat.
     - Cine e el?
Eram foarte nervoasă. În acea clipă nu aveam pic de milă, aşa că am luat un cuţit.
     - Te rog. El mă va omorî, dacă îţi spun.
     - O mare lucru. Te omoară el sau eu. Deci tu alegi. Îmi spui cine e "el" şi te scutesc de chinuri groaznice sau nu îmi spui... şi ştii tu ce urmează.
     - El mă va chinui şi după moarte.
Deodată bărbatul începu să facă spume la gură şi să aibă convulsii. Mă uitam uimită şi nu înţelegeam nimic. Bărbatul a murit, dar a apărut ceva înscipţionat pe fruntea lui. "LSD sumus". Deivid apăru.
*************************************** Sper să vă placă ce v-am pregătit pentru capitolul 6. Lucrurile se vor complica şi vor deveni din ce în ce mai ciudate***

Vei arde in iad!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum