Era ciudat. Într-o singură zi am aflat că Lucifer, Satan şi Diavolul au ceva de-a face cu moartea părinţilor mei şi că am puteri supranaturale, pe care nu ar trebui să le am. Nu puteam să dorm, dar nu era ceva deosebit pentru mine. Mă uitam în gol. Multor persoane le este frică de întuneric, dar eu mă simt în siguranţă. Pentru mine e ca şi o protecţie împotriva tuturor. Sunt o adolescentă antisocială, dar întunericul a fost mereu acea şoaptă care îmi spunea că totul va fi bine. Eram pierdută în gândurile mele. Abia când o rază pală a soarelui mi-a atins faţa mi-am dat seama că era dimineaţă. M-am îmbrăcat şi m-am dus să alerg. I-am spus Kirei, mi-am luat căştile şi am plecat. De asemenea, muzica mă liniştea, deşi majoritatea persoanelor nu ar descrie muzica pe care o ascult liniştitoare. Normal că o persoană antisocială şi o "satanistă" ca mine ascultă rock. Am pornit piesa " Psychosocial" de la Slipknot, adică mă descria perfect, o mică psihopată neînţeleasă. Îmi plăcea să alerg fiindcă îmi dădea aripi, credeam că poate aşa voi reuşi să fug de problemele mele, dar nu se întâmpla asta niciodată. Nu eram atentă la ce se află în jurul meu şi cumva am reuşit să mă lovesc de un băiat. Era înalt, bine făcut, cu părul negru, tenul palid asemenea vampirilor din filme şi nişte ochi de un verde pătrunzător.
- O, scuze! Eram neatentă şi nu te-am văzut.
- Nu e nimic. Ştiu că eşti pierdută în gândurile tale. Şi apropo, eu nu cred că eşti o mică psihopată, eşti o psihopată în toată firea, dar din fericire mă ai pe mine!
- Poftim?
El dispăru, probabil era doar o iluzie de-a mea, până la urmă era prea frumos ca să fie real.
*************************************** Mă bucur că suntem din ce în ce mai mulţi şi vă mulţumesc că vă pierdeţi din timp ca să citiţi ce scriu. Încă odată vă voi spune mulţumesc!***
CITEȘTI
Vei arde in iad!
ParanormalViața Viktoriei a fost schimbată total după moartea părinţilor ei. După această crimă înfiorătoare Viktoria si sora ei au plecat într-un alt oraş pentru a începe o nouă viață, însă nu au plecat singure. În noaptea oribilei crime, Viktoria s-a ales c...