Stăteam în camera mea şi mă gândeam. Probabil deja v-aţi dat seama că în mintea mea sunt o mulţime de idei. Mi-a venit în minte o întrebare pe care Kira mi-o pusese când eram mică şi anume "Nu ţi-e frică de întuneric?" , atunci am răspuns simplu "nu", însă dacă acum m-ar întreba cineva asta i-aş spune " Cum ar putea să-mi fie frică de ce e în sufletul meu?". Sinceră să fiu mă simţeam pierdută, deşi încă exista speranţa ca Kira să nu fii murit. Dar dacă metoda lui Deivid nu va funcţiona? Dacă am pierdut-o pe Kira pentru totdeauna?
- Răspunsurile le vei afla pe parcurs, draga mea!
Se întâmplă ceva ciudat. Vocea aceea... îmi era atât de cunoscută, era atât de caldă încât mă liniştea. Am spus:
- Cine eşti?
Nu s-a mai auzit nimic. Pentru câteva minute am crezut că totul s-a întâmplat doar în capul meu, dar nişte mişcări graţioase, aş putea spune, în cameră mi-au atras atenţia. Era o siluetă firavă, îmbrăcată într-o rochie albă, cu părul castaniu... acea figură îmi era cunoscută. De fapt acea figură a fost mereu îngerul meu... era mama mea. Frumoasa mea mamă. Mi-a lipsit atât de mult mersul ei plin de graţie, mi-au lipsit până şi rochiile ei lungi de cele mai multe ori viu colorate sau albe.
- Si tu mi-ai lipsit dragă!
- Mamă... chiar tu eşti?
Rostind cuvântul "mamă" ochii mei s-au umplut cu lacrimi. Lipsa mamei m-a făcut să preţuiesc mai mult această fiinţă unică.
- Cine altcineva Mense? Am simţit că ai nevoie de ajutor, iar speranţa ta îmi părea că se pierde asemeni unui licurici într-o mare de întuneric.
Eram sigură că era mama. Doar ea reuşea să construiească asemenea metafore.
- Kira e bine. Te aşteaptă. Cât despre Lucy... cred că Deivid ar trebui să îţi spună. Nu cred că am fost prea clară cu acea scrisoare. Trebuia să scriu cu majuscule " nu-ţi pierde speranţa"?
Nu am mai spus nimic, decât un simplu:
- Mama, te iubesc!
- Şi eu Viktoria. Îmi pare rău că nu am fost lângă tine în aceşti ani, dar aşa a fost să fie!
CITEȘTI
Vei arde in iad!
ParanormalViața Viktoriei a fost schimbată total după moartea părinţilor ei. După această crimă înfiorătoare Viktoria si sora ei au plecat într-un alt oraş pentru a începe o nouă viață, însă nu au plecat singure. În noaptea oribilei crime, Viktoria s-a ales c...