Capitolul 38

22 4 0
                                    

     - Lucy... stai! Ştiu că voi muri oricum, aşa că spune-mi planul tău.
     - Mersi mult, mult, mult!
   Lucy fugi spre mine şi mă îmbrăţişa-se. Se pare că Lucy nu e doar un simplu demon foarte puternic, ci şi o vrăjitoare foarte bună. După câte am înţeles eu, atunci când luna sângerie va fi plină ritualul de contopire va începe. Aparent Lucifer va intra în trupul meu distrugându-mi sufletul, însă dacă nu mă înşel Lucy a spus că ştie o vrajă prin care eu l-aş putea distruge pe el.
     - Singura problemă este că nu eşti mai puternică decât dezgustătorul meu tată.
     - Ce importanţă are asta?
     - Când el va intra în trupul tău, în tine vor exista două suflete. Al lui Lucifer şi al tău. Sufletul cel mai puternic îl va distruge pe celălalt, în acest caz pe al tău. Deci ce trebuie noi să facem este să-ţi dăm cât mai multă putere. Dă-mi mâinile ca să văd cât de puternică eşti.
   I-am dat mâinile mele. Lucy şoptea ceva cuvinte fără sens, probabil ceva vrăji. Deodată ochii ei s-au făcut complet negrii, iar capul i s-a întors spre tavan. S-a tras rapid de lângă mine lăsându-mi mâinile.
     - Viktoria, oficial eşti cea mai puternică entitate care a existat vreodată! Teoretic e imposibil ca un trup atât de firav să poată deţine atâta putere.
     - Dar cum e posibil?
   Ochii lui Lucy s-au umplut cu lacrimi.
     - Când el era pe moarte ţi-a dat toate puterile lui ţie. Aşa ai devenit cea mai puternică entitate existentă. Ştia că eu te voi ajuta şi ştia că voi folosi această vrajă.
   Lucy mi-a arătat o carte. Erau nişte desene abstracte şi nişte cuvinte pe care nu le puteam citi fiindcă erau într-o altă limbă.
     - Aici e vraja. E una din cele mai grele vrăji. Un singur vrăjitor a făcut această vrajă, dar nu a putut să o finalizeze. Era prea slab pentru o asemenea vrajă.
     - Eu nu am mai făcut vreo vrajă în viaţa mea. Ce te face să crezi că eu nu voi muri?
     - Viktoria, eşti mai puternică decât Lucifer chiar şi decât cum  îi  spuneţi voi "Dumnezeu".
   Asta chiar mi-a dat lumea peste cap. Soarta omenirii stătea în mâinile mele, iar dacă eu voi da greş, totul va dispărea...
*************************************** 500 de cititori. Vă iubesc şi vă mulţumesc! În curând voi termina această carte şi voi începe una nouă pe care cred că o voi publica abia în vară. Sper să o citiţi şi pe aceea şi din nou vă mulţumesc mult!❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗❤💙💚💛💜💗💋

Vei arde in iad!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum