Capitolul 27- Înger sau demon?

27 6 2
                                    

   Eşti înger sau demon? Da, după fire eşti demon, dar tu m-ai schimbat. Tu m-ai făcut să părăsesc totul şi să vin la tine. Eu, Deivid, mi-am părăsit casa, familia şi destinul pentru tine. Dar nu regret. Ai început să mă accepţi. Tu nu ştii de ce ţi-am dat acea stea. E o nanogramă. Nanograma e steaua perfecţiunii. E simbolul magic al celor 9 zei, 9 maeştrii a unul Templu just şi perfect, 9 planete, 9 dimensiuni ale Cosmosului. Steaua a fost mereu un indiciu al căutătorilor, un reper, chiar un far, aşa cum tu eşti cea care m-a făcut ce sunt. Eşti definiţia perfecţiunii, o comoară de nepreţuit. Fiecare lacrimă vărsată de tine m-a făcut mai puternic. Fiecare frică de-a ta m-a făcut mai curajos. Cum a putut o făptură atât de firavă să-mi răstoarne tot universul? Eşti înger sau demon? Tu eşti un înger, iar eu sunt orbul ce dansează-n întuneric sperând ca tu să vii. Poate dacă ne-am scrie propria poveste nu ni-ar mai fi teamă de singurătate, dar tu eşti totul. Eşti iubire, dar şi ură. Fericire, dar şi supărare. Pacea şi totodată  războiul. Soarta ta e scrisă, dar tu o poţi schimba. Nu fii ceea ce ţi-au spus că eşti. Fii tu! Ea... Viktoria. E demonul gândirii mele şi îngerul sufletului meu...

Vei arde in iad!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum