Capitolul 24

32 5 0
                                    

   După incidentul de dimineaţă cu "perna" mea umană Deivid, am decis să fac cafeaua. În timp ce ne beam cafeaua, Deivid a spus:
     - Hai să ieşim! Aşa poate te mai relaxezi.
     - Ok! eu chiar voiam să ies, ceea ce e ciudat.
   Mi-am luat maieul gri cu Guns'n roses, pantalonii negri rupţi şi o vestă din piele neagră cu ţinte. Machiajul ochilor era tip pisică, iar pentru buze am folosit un ruj vişiniu închis care mergea spre negru. Mi-am pus brăţările cu ţinte şi chocker-ul tip tatoo.
     - Sunt gata, Deivid!
   Deivid ieşi din baie în timp ce îşi peria dinţii... oh, din nou fără tricou. Nu mă plâng, avea un corp bine lucrat. Se opri pentru un minut din a-şi peria dinţii şi spuse:
      - Eşti cel mai frumos "Anti- Hrist" care a existat vreodată. Dar tu în general eşti cea mai frumoasă.
      - Mersi!
   Poate înceta să fie aşa drăguţ? Urăsc că nu mă pot controla, fiindcă imediat după ce mi-a făcut acel compliment m-am lovit de uşă. Da... uşa era foarte mică şi nu am observat-o, ce să zic. Trebuie să mă scot cumva din această situaţie. Am fugit repede în cameră, de această dată fără să mă lovesc de vreo uşă şi m-am uitat mai atent la hainele cumpărate de Deivid. Chiar are gusturi bune, îl fac stilistul meu. Erau destul de multe haine, oare aşa mult timp mi-a luat să fac duş şi să iau tricoul pe mine?
     - Viktoria, închide ochii! spuse Deivid.
   Mi-am închis ochii şi am simţit cum Deivid mi-a pus un lănţişor. M-am dus în oglindă să văd cum arată. Era un lănţişor cu o stea cu nouă colţuri.
     - Mersi mult, Deivid!
     - N-ai pentru ce!
   De această dată nu l-am mai îmbrăţişat, îmi era frică. Îmi era frică ca sentimentele mele să nu se intensifice. M-am încălţat cu nişte bocanci cu lanţuri şi mi-am luat un ghiozdănel micuţ din piele neagră cu franjuri. Deivid nici nu mai contează cu ce era îmbrăcat, oricum era frumos. O, doamne! Să trecem peste faza cu Deivid. Am ieşit din apartament.
     - Şi unde o să mergem, Deivid?
     - Mă gândeam să îţi prezint cartierul, după care să mergem în parcul de distracţii.
     - Stai puţin. Există un parc de distracţii? Ce fel de Iad e ăsta?
     - Asta e partea frumoasă a Iadului, sa vedem cum o să ţi se pară Iadul adevărat, dar până atunci hai să ne distrăm!
*************************************** Un nou capitol. Sper că v-a plăcut. Scuzaţi-mă că postez mai rar, dar e minunata perioadă în care profesorii ne dau teze, probabil şi la voi e la fel, aşa că mult succes!!!☺❤

Vei arde in iad!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum