Am auzit paznicul spunând că sunt intrus. Se pare că trebuie să mă grăbesc, probabil Lucifer va ajunge curând. Oricum ştiau că am intrat aşa că nu mai are rost să mă ascund. Încă doi paznici se aflau la poarta castelului sau închisorii. Nu ştiu ce e, aşa că o să-i spun clădire.
- Domnişoară, vă rugăm să arătaţi cardul!
Nici nu mă gândeam să mă opresc. Mi-am folosit puterile aruncându-i în perete. Nu ştiu sigur dacă au leşinat sau murit. I-am auzit pe paznici încercând să deschidă poarta de fier, aşa că i-am pus în nişte bule lăsându-i să plutească prin aer. Pentru un moment m-am uitat râzând, apoi mi-am dat seama că nu am timp să mă joc cu ei aşa că am spar poarta. Erau o mulţime de paznici, dar i-am doborât pe toţi. Cam slăbuţ. Credeam că va fi mai greu. Am mers drept, cel puţin aşa arăta harta.
- Bună, Viktoria! Îmi pare bine să te cunosc însfârşit! Sora ta e de treabă, a încercat să scape, dar nu a prea reuşit!
- Eu nu sunt prea fericită să te cunosc! era Lucifer, mi-am dat seama.
- Eşti cam nepoliticoasă. Se pare că trebuie să găsesc nişte paznici noi. Mi-a plăcut să privesc cum îi baţi. Deivid te-a învăţat bine, un pic prea bine, eu nu i-am spus să facă asta, dar trecem peste.
M-am săturat să-l aud vorbind, aşa că am vrut să-l atac. Am fugit cu cea mai mare forţă pe care am simţit-o vreodată şi l-am lovit. Ce? Nici măcar nu s-a mişcat. Mi-a prins pumnul şi mi-a spus:
- Apreciez curajul tău, dar va trebui ceva mai mult ca să mă învingi. Acum, somn uşor!
Şi-a pus degetul arătător pe fruntea mea şi am simţit o durere insuportabilă în tot corpul meu, după care nu mi-am mai simţit mambrele. Nu mai puteam face nimic. Am picat la pământ, rămânând inconştientă. Nu ştiu ce s-a întâmplat, dar când mi-am revenit eram într-o celulă. Deci aşa se simt deţinuţii, nu e prea plăcut. Capul mă durea îngrozitor, iar picioarele îmi erau încă amorţite.
- Viktoria!
O, era Deivid! Ce mai vrea? Nu e de ajuns că m-a trădat? A venit să se râdă de naivitatea mea? Sper că e mândru că m-a făcut să mă îndrăgostesc de un prost. Se spune că prima iubire nu se uită, eu aş dori din toată inima mea să-l uit pe veci...
*************************************** Un nou capitol. Scuzaţi-mă că nu am postat chiar în fiecare zi, dar scriam la anatomie😂😂 fain la facultatea de medicină, 3 cărţi doar pentru un examen. O să mă distrez foarte tare peste vreo 6 ani. V-am pupat😙***
CITEȘTI
Vei arde in iad!
ParanormalViața Viktoriei a fost schimbată total după moartea părinţilor ei. După această crimă înfiorătoare Viktoria si sora ei au plecat într-un alt oraş pentru a începe o nouă viață, însă nu au plecat singure. În noaptea oribilei crime, Viktoria s-a ales c...