Capitolul 15

31 8 0
                                    

   După ciudata experienţă cu tabla Ouija am decis să nu mai fac şedinţe de spiritism, fiindcă aparent chiar nu mă pricepeam. Deşi încă sufeream enorm încercam să îmi continui viaţa, din păcate fără Kira.
   Stând în camera mea mi-am amintit de acea ghicitoare: " secretul e în spatele artei". Mă jucam cu o mingiuţă pe care o tot dădeam de perete. Deodată, tabloul pictat de mama a picat, iar sticla în care era pânza s-a spart. Am sărit din pat şi m-am dus repede să văd dacă pictura nu păţise ceva. M-am apropiat, am ridicat rama şi m-am uitat la pictură. Era ok, pânza nu s-a rupt. Am luat rama şi am pus-o pe birou... am observat că un bileţel era lipit de spatele ramei. L-am luat şi am început să citesc.
     " Dragele noastre Angelus şi Mense, suntem părinţii voştri.
       V-am lăsat această scrisoare cu speranţa că o veţi găsi şi veţi afla adevărul. Noi am fost asasinaţi cu un motiv. Ştiam că asta se va întâmpla, aşa că am scris tot adevărul aici. Eu, mama voastră sunt un înger, aveam misiunea de a proteja Pământul de întuneric. Tatăl vostru a fost preferatul lui Lucifer, regele iadului şi a fost ales pentru a îndeplini misiunea "Anti- Hristul". Eu eram îngerul care încerca să evite împlinirea acestei misiuni, dar cumva ne-am îndrăgostit. El a renunţat la această misiune, iar Lucifer a jurat că se va răzbuna. Angelus înseamnă înger, draga mea Kira, de aceea te alintam cu acest nume, fiindcă tu eşti un înger pur, iar pe tine Viktoria te strigam Mense, fiindcă, din păcate asta a fost răzbunarea lui Lucifer, ca tu să moşteneşti misiune neîndeplinită a tatălui tău. Mense înseamna lună şi îţi spuneam aşa fiindcă eşti precum luna. Poţi lumina întreg întunericul sau poţi să te pierzi în el.
       Sper ca această scrisoare să ajungă la voi şi nu uitaţi... noi vă iubim orice aţi alege să faceţi şi nu vă pierdeţi speranţa!"
                            ***
   Nu se poate...erau chiar ei. Ştiam asta fiindcă doar ei ne spuneau aşa. Părinţii mei ştiau că vor muri şi nici măcar nu ne-au spus? Deşi dacă mă gândesc mai bine ar fi fost chiar ciudat să îi spui unui copil de 6 ani " Ştii... tu eşti Anti-Hristul, iar noi vom muri". Da...acum e logic de ce nu mi-au spus.

Vei arde in iad!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum