Fraţi?! Serios?
- Acum poţi să-ţi ceri scuze! spuse Deivid.
- Dar nu îmi pare rău. A fost distractiv să mă prefac geloasă.
- Cineva înţelept a spus: " Eşti un prieten bun, un antrenor bun, dar cu siguranţă nu eşti un actor prea priceput". Ghici ce! Nici tu nu le ai cu actoria. Era clar că nu te prefăceai. Adică, priveşte-mă! Ce fată nu ar fi geloasă dacă ar avea pe cineva ca mine?
- Eu... eu sunt fata care nu e şi nici nu a fost geloasă.
- Sigur că da... pisi!
Lucy se uita speriată, dar şi amuzată la noi.
- Se pare că s-a creat o legătură destul de strânsă între voi. E mai mult decât prietenie? întrebă Lucy, iar eu mă înecasem din nou. Ăştia doi încearcă să mă omoare?
Eu cu Deivid am spus deodată:
- Da!
- Nu!
Deivid se uită surprins şi spuse:
- Cum adică nu?
- Păi nu. Suntem doar prieteni.
- Ignoră răspunsul ei, Lucy. E doar timidă.
Nu am mai spus nimic. L-am lăsat pe Deivid să câştige de această dată. I-am multumit lui Lucy pentru masă. M-am ridicat ca să plec, dar Deivid a spus:
- Unde pleci aşa grăbită?
- În camera mea...
- Răspuns greşit! Vi cu mine ca să-ţi arăt împrejurimile.
- Bine atunci!
Eu cu Deivid am ieşit din casă... mai degrabă castel. Lucy era înebunită după trandafiri, fiindcă întreaga curte era o imensă grădină de trandafiri. Avea şi o fântână arteziană şi nişte bănci, probabil ca să admiri priveliştea.
- Poftim!
Asta chiar e drăguţ. Deivid mi-a dat un trandafir negru cu roşu. Nici nu ştiam că există aşa ceva, probabil doar în Iad. I-am mulţumit şi ne-am continuat plimbarea. Cerul era înstelat, mai frumos ca niciodată. Ne-am aşezat şi am privit cerul. Iubeam liniştea nopţii. Calmul pe care îl emitea lumina stelelor şi a lunii. Fără să îmi dau seama, m-am lăsat pe umărul lui Deivid. Oare a avut dreptate? Între noi e ceva mai mult decât o simplă prietenie?
*************************************** Ieeei. 400 de cititori, vă mulţumesc mult! Sunteţi cei mai tari! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Vei arde in iad!
ParanormalViața Viktoriei a fost schimbată total după moartea părinţilor ei. După această crimă înfiorătoare Viktoria si sora ei au plecat într-un alt oraş pentru a începe o nouă viață, însă nu au plecat singure. În noaptea oribilei crime, Viktoria s-a ales c...