Ce are toată lumea? Zici că Deivid ar fi un criminal în serie sau un agent secret. Ar face bine să-mi spună ce se întâmplă.
- Mie mi s-a făcut somn. Vi şi tu sau mai stai? mă întrebă Lucy.
- Vin şi eu.
Am luat paharele goale, iar Lucy a luat sticla cu vin. Ne-am dus fiecare în camera ei. Nu am prea putut să dorm. Abia aşteptam să-l văd pe Deivid ca să-l pot întreba.
Timpul s-a scurs greu, dar însfârşit era dimineaţa. Am făcut un duş, după care am coborât. Deivid se juca ceva. Era un joc cu zombi.
- Neaţa, Viktoria! Hai să joci şi tu!
- Neaţa!
M-am dus şi am luat consola. După un timp, m-am gândit că e momentul potrivit, aşa că l-am întrebat:
- Deivid, îmi spui te rog frumos şi mie ce eşti? Am promis că suntem sinceri unul cu altul, aşa că vreau să-ţi îndeplineşti promisiunea.
- Dar dacă îţi spun, nu vei mai avea încredere deplină în mine...
- O, doamne! Dă degeţelul mic! Promit solemn, că eu, Viktoria, voi avea încredere în tine, Deivid, orice ai fi tu!
Deivid a început să râdă.
- Ok... dacă ai promis pe degeţelul mic, te cred! Pregăteşte-te! Eu sunt... o zână!
O, mă laşi? Serios? Imediat mă pun să-i fac un tratat pe care îl semnăm amândoi.
- Deivid, fii serios!
- Bine, bine! Te pregăteam doar. Eu şi Lucy suntem copiii lui Lucifer.
- Deivid, parcă trebuia să fii serios.
- Eu sunt serios!
Nu-l credeam, dar am lăsat-o baltă. Dacă nu vrea să-mi spună, asta este, eu oricum o să-l bat la acest joc în 3... 2... 1!
- Haide! Nu am fost atent! Ai trişat!
- Sigur, Deivid! Eu am pus acel zombi să te omoare fiindcă eu sunt regina zombiilor.
- Bine, regina zombiilor, acum hai la masă!
Ne-am ridicat şi am plecat. Nu îmi era prea foame, dar oricum m-am aşezat. Voi afla oricum ce e Deivid, fie că îmi va spune, fie că nu! Era mai credibilă faza cu zâna. Probabil Lucy nici măcar nu e sora lui. Sunt sigură că Deivid e un înger sau ceva, nicidecum fiul lui Lucifer. Şi dacă ăsta ar fi adevărul, de ce m-ar ajuta? Nu... această ipoteză pică din start.
CITEȘTI
Vei arde in iad!
ParanormalViața Viktoriei a fost schimbată total după moartea părinţilor ei. După această crimă înfiorătoare Viktoria si sora ei au plecat într-un alt oraş pentru a începe o nouă viață, însă nu au plecat singure. În noaptea oribilei crime, Viktoria s-a ales c...