Toată după masa am stat ca pe ace. Era normal. Peste câteva ore destinul lumii va fi în mâinile mele.
- Viktoria, fii mai calmă! Îmi trimiţi energii negative.
- Îmi pare rău, dar e prima oară când o să-l omor pe Lucifer!
- Nu mai spune asta. În curând o să ajungă deci nu ne dezvălui planul şi fii mai pozitivă. Toată această negativitate nu te ajută.
Uşor de spus, greu de facut. Cum să fiu calmă sau pozitivă în asemenea circumstanţe? Adică, serios!
- Tata va ajunge în maxim o oră. Îmbracă-te cu asta!
- De ce m-aş îmbrăca cu asta?
- Tata a trimis pe cineva să o aducă. Aşa trebuie să fii îmbrăcată în timpul ritualului. E o robă sacră pentru noi. A fost purtată de primul rege al Iadului.
M-am dus să mă schimb. Era o robă neagră, de mătase cu inscripţia "LSD". Deja ştiam ce înseamnă. Roba îmi era destul de largă aşa că mi-a fost uşor să ascund sabia lui Deivid. Îmi aducea aminte de el... dar mai ales de momentul în care m-a înjunghiat ca să vadă dacă mor sau nu. Dulcele de Deivid! Îmi era dor de el. Mai mult ca niciodată. Îmi lipseau ochii lui verzi, ími lipsea chiar şi ca el să mă enerveze. Gândul mi-a zburat la el şi mi-am amintit de trandafirul primit de la el. Era în vază exact cum îl lăsasem.
- Viktoria, au venit după tine! spuse Lucy.
Iarăşi aveam emoţii. Uram senzaţia de fluturaşi în stomac. Am coborât încet scările.
- O, Viktoria! Îţi stă minunat roba, deşi e cu câteva mărimi mai mari. spuse Lucifer.
Nu i-am răspuns, de ce aş face-o?
- Şi nesimţirea ţi se potriveşte de minune. Acum înţeleg de ce lui Deivid îi plăcea de tine, frumoasă şi deşteaptă, dar rea în acelaşi timp.
- Tată, poate vă grăbiţi. Mai sunt două ore până luna va fi plină.
- Ai dreptate, Lucy.
Lucifer mă apucase de mână şi mă trase după el.
- Mai calm, ştiu să merg şi singură.
- Am uitat să adaug şi tupeistă, dar ai grijă, prea multă îndrăzneală te-ar putea ucide copilă.
Dă-l dracu! Wow! Asta e atât de ironic fiindcă el e... v-aţi prins voi.
- Urcă!
- Ştii... poţi să te comporţi mai frumos, oricum mă vei ucide. Să ştii că nici tu nu le ai cu manierele.
*************************************** Un nou capitol. Vreu să vă spun că mai sunt doar 4 capitole, deci rămâneţi activi!❤😊
CITEȘTI
Vei arde in iad!
ParanormalViața Viktoriei a fost schimbată total după moartea părinţilor ei. După această crimă înfiorătoare Viktoria si sora ei au plecat într-un alt oraş pentru a începe o nouă viață, însă nu au plecat singure. În noaptea oribilei crime, Viktoria s-a ales c...