Capitolul 26

26 5 0
                                    

   Cu mare grijă am început să-i curăţ rana lui Deivid. Am terminat, după care am aplicat acea cremă şi am lipit cu plasturi bandajul. Deivid a mers să facă duş, nu cred că e cea mai bună idee, dar nu am spus nimic. Am prăjit cartofi pai şi piept de pui, după care am făcut salată. Da, ştiu să gătesc, a trebuit să învăţ fiindcă Kira nu le avea cu gătitul. În timp ce verificam dacă pieptul de pui e gata, am simţit cum două braţe mă cuprind. Era Deivid. Şi-a pus capul pe umărul meu, după care m-a sărutat pe gât. Nu m-am opus. Cum să scap de sentimentele mele dacă el face chestii de genul? Ca să scap din îmbrăţişarea lui am zis:
     - Puiul e gata!
   El s-a aşezat la masă, iar eu am pus pieptul de pui. Când m-am aşezat şi eu la masă, am observat că tăietura de pe faţa lui Deivid a dispărut.
     - Deivid, nu văd eu bine sau tu nu mai eşti rănit?
     - Vezi bine. M-am regenerat, adică şi tu poţi face asta.
     - Dacă ştiai că te regenerezi, de ce m-ai lăsat să-ţi îngrijesc rana?
     - Îmi place să primesc atenţie din partea ta şi îmi place când îţi faci griji pentru mine!
   L-am lovit în picior, aşa cum fac de obicei copiii mici când se ceartă la masă şi ca să nu îi vadă nimeni se lovesc pe sub masă. Deivid a început să râdă, iar eu i-am zâmbit ironic.
     - Mersi de masă, Viktoria! A fost excelentă.
     - Cu plăcere!
   Am strâns vasele şi le-am pus în maşina de spălat vase, după care am mers în cameră. Deivid făcea flotări.
     - Hai în spatele meu, Viktoria!
     - Nu mersi, stau bine aici.
   Eu stăteam atât de comod în pat şi mâncam struguri. După ce Deivid a mai insistat, m-am pus pe spatele lui. Sper să nu poată face flotări cu mine în spatele lui, dar din păcate a putut. După ce a terminat cu flotările am hotărât să ne uităm la televizor. Ne-am uitat la The Conjuring. Deivid şi-a pus capul pe umărul meu, iar eu îi dădeam struguri. Era amuzant când aştepta să îi dau lui strugurii, dar defapt îi mâncam eu. Interesant filmul, păcat că Deivid îmi spunea tot ce se întâmplă. După ce filmul s-a terminat, ne-am hotărât să dormim. M-am schimbat, iar după am mers în pat. Deivid m-a îmbrăţişat, iar eu l-am folosit din nou pe post de pernă. Am obosit să mă lupt cu sentimentele mele. Mă voi lăsa dusă de val. Până la urmă cum aş putea să îmi opresc sentimentele când ele sunt mai puternice decât mine?
*************************************** Ieeei. Locul 9 în paranormale şi 300 de cititori. Mulţumesc mult! Vă iubesc şi sper să fim din ce în ce mai mulţi fiindcă aşa ştiu că imaginaţia şi munca mea sunt apreciate!😙❤💙💚💛💜❤💙💚💛💜❤💙💚💛💜😊

Vei arde in iad!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum