Capitolul 3

70 8 0
                                    

Ajunsă în bucătărie mă uitam în gol. Ce semnifica acel vis? Copil naiv? Cred că sunt singura persoană care nu are încredere în nimeni. Desigur, doar  în Kira. Adică ea nu mi-ar face niciodată vreun rău.
   - Hei! Viktoria?
   - Da... i-am răspuns fără niciun chef
   - Poftim micul dejun.
Nu îmi era foame, dar ştiam că dacă zic asta Kira mă va obliga să mănânc oricum, aşa că i-am spus că mănânc în camera mea. Camera mea nu era cea mai obişnuită încăpere pentru o fată, dar eu iubeam fiecare lucru din ea, mai ales singurul tablou pictat de mama pentru noi (pentru mine şi Kira). Era cel mai prețios obiect pentru mine. În rest pereții erau pictați cu forme triunghiulare în toate nuanțele de gri, alb şi negru. Draperiile erau negre cu modele aurii, aveam şi o oglindă imensa cu marginile aurii si un dulap plin de haine, în compartimentul de jos pantofi, iar cel de sus era plin de pălării si accesorii, dar acel vis mă obseda. Care era adevărul din spatele lui? Ca orice adolescent am început să caut pe internet. Nimic relevant.
   - Răspunsurile ce le cauți nu sunt pe internet.
   - Bine, m-ai prins.
M-am întors, dar am rămas înlemnită. Nu era silueta care apărea mereu, de data aceasta era o cu totul altă apariție. Cine era sau ce era?
   - Ai pus bine a doua întrebare. Nu sunt un cine, ci un ce.
Îmi poate citi gândurile? Ciudat!
   - Nu, defapt eu nu îți citesc gândurile. Sunt în mintea ta.
   - Aş prefera să ieşi din mintea mea. Vreau să îmi păstrez intimitatea. Şi ce eşti tu?
   - Ceva minunat, acel ceva pe care îl aşteptai. Îți voi răspunde la întrebarea ce te macină.
   - Perfect! Internetul nu mă prea ajuta.
   - Răspunsul pe care îl cauți e în spatele artei.
   - Ăsta nu e răspunsul pe care îl aşteptam. Poți..
Nu mi-am putut termina propoziția fiindcă silueta a dispărut. În spatele artei... casa era plină de picturi şi desene făcute de mine, ştiu ce se ascunde în spatele fiecărui desen. Cred că a greşit ghicitoarea...

*************************************     *****************************     *
  M-am gândit să postez mai des, sper că reuşesc să vă țin în suspans şi în acelaşi timp să vă fac curioşi.

Vei arde in iad!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum