★ Postavy ★

2.2K 185 11
                                    

Špeciálne na žiadosť @muffincek vytváram zoznam postav, o ktorých sme sa zatiaľ zmienili, aby ste mali predstavu, kto je kto, ak v tom náhodou máte chaos ako vyššie spomenutá :D 


Annelie Smithová/ Sailendová- hlavná protagonistka, dcéra Hectora a Nisi Sailendových, vychovávaná ochrancami v obyčajnom svete.

Renth Cunningham- arrogantný a sebecký mladší syn Damaris a Eliana Cunninghamovcov; brat Myrona a Lynnette.  

Seth Tomas- najlepší priateľ Annelie. 

Lynnette Cunninghamová- jediná dcéra Damaris a Eliana; mladšia sestra Myrona a Renthovo dvojča; kamarátka Annelie. 

Myron Cunningham- najstaršie dieťa Cunninghamovcov; starší brat Rentha a Lynn. 

Damaris Cunninghamová- manželka Eliana, mama Myrona, Rentha a Lynn. 

Elian Cunningham- manžel Damaris; otec Myrona, Rentha a Lynn. 

Hector Sailend- biologický otec Annelie, manžel Nisy; zomrel rukou Ermanna Laurela. 

Nisa Sailendová- biologická mama Annelie, manželka Hectora; najlepšia priateľka Damaris; zomrela rukou Ermanna Laurela. 

Ermann Laurel- hlavný antagonista; vrah Nisy a Hectora. 

Callisto "Najkrajšia"- veštica; niekdajšia patrónka Nisy. 

Kostanz Demidová- pravá ruka Najvyššieho Fallona Sailenda; rodinná priateľka Sailendovcov. 

Fallon Sailend- najvyšší z Najvyšších; otec Hectora a Raidena a Iseult; starý otec Annelie. 

Raiden Sailend- starší brat Hectora a Iseult, syn Fallona; mŕtvy. 

Iseult Sailendová- najmladšia zo Sailednovcov; sestra Hectora a Raidena, dcéra Fallona. 

Shetani- aguer, Renthov domáci miláčik. 

Meissa- aguer Annelie z obdobia jej detstva. 

Penelope a Jack Smithoví- adoptívni rodičia Annelie, v skutočnosti jej ochrancovia. 

Grace- najlepšia dievčenská kamarátka Annelie a Setha. 

Brandon- spolužiak Annelie a Setha; ctiteľ Annelie- prezýva ju "Smee". 

Anastasia Walkerová- profesorka, čo rada necháva Annelie a Setha po škole. 

Hardingová- školská psychologička. 

Apollo- Sehov jack russel teriér, ktorý má v obľúbe kradnúť pizzu a skákať na Annelie. 

Irene Tomasová- Sethova mama. 

Baldwin- profesor biológie Setha a Annelie. 



No, to by asi bolo všetko zatiaľ, ak som niekoho zabudla, tak mi prosím dajte vedieť, ale nemyslím si.... @muffincek už je to jasnejšie? :D 

Správkyňa osudu [Výnimoční #1]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon