Sľúbila som, že omáčky si nechám až na záver, aby som vás nimi nemučila počas epilógu :D
Za prvé vám teda želám krásneho Valentína. Ako sviatok ho síce neuznávam, ale tak patrí sa aspoň zaželať, takže ak ste zadané, potom veľa lásky a ak ste single tak ako ja, potom tiež veľa lásky a užívajte slobodu kým môžete ;)
Za druhé, nebojte, už budem k veci :D Správkyňa osudu skončila epilógom z Renthovho pohľadu-nepohľadu. Plánujem však ešte ďalšie dve pokračovania, problém je akurát ten, že mám toho na písanie viac, keďže ma stále máta Tichošľap, venujem sa dvom príbehom v angličtine + mám ešte aj školu, čiže tak skoro pokračovanie neočakávajte.
Fantasy mi vždy išlo písať ťažšie, netuším prečo, keďže ho mám načítaného asi najviac zo všetkého, čiže potrebujem viac času na premyslenie detailov, zvratov a charakterov, ktoré sa majú objaviť. Budete teda musiať byť trpezliví, alebo respektíve, prosím vás, aby ste mali trpezlivosť so mnou :) Uvedomujem si, že SO by nevyhralo súťaž o najlepšiu knihu, ale jednotka si získala pár fanúšikov, budem sa teda modliť, aby sme sa spolu stretli aj pri pokračovaní :)
A čo nás teda čaká ďalej?
Keďže sa nám tam objavil antagonista v plnej svojej kráse, Annelie stále nemá svojich rodičov a navyše je jej najlepší kamarát ktoviekde, dvojka sa bude zaoberať hlavne týmito témami. Okrem toho však môžem prezradiť, že pribudnú nejaké nové postavy, z čoho hneď dve sú moje zlatíčka :D a tiež sa zameráme aj na život v Mervele a ako to vo svete Výnimočných chodí :) Musím povedať, že sa na to teším, ale keďže je tam toho tak veľa, čo musím dobre premyslieť, aby tam neboli trhliny, netrúfam si ani len tipnúť, kedy dvojku pridám :/
Aby som však nejako zmiernila to čakanie, pridávam vám predbežný cover a anotáciu k Bojovníkovi osudu ;)
Annelie sa nemôže obzrieť späť. Poznačená žiaľom a stratou sa dokáže sústrediť iba na to, ako zastaviť Ermanna a prinútiť ho zaplatiť za jeho činy. Ale jej úhlavný nepriateľ nie je jej jedinou starosťou - musí si zaslúžiť svoje miesto v Mervele a presvedčiť Najvyšších, že je hodná mena Sailend a zároveň vymyslieť spôsob, ako zachrániť svojho najlepšieho priateľa skôr, ako bude neskoro... A ešte stále je tu Renth, magnetizujúco príťažlivý bojovník, ktorý jej ukradol srdce a potom ho nemilosrdne zlomil.
Keď na povrch vyplávajú nové záhady, priateľstvá prechádzajú krutou skúškou a zlo, ktoré celé roky len pokojne spalo v tieni začína naberať na svojej sile, Annelie sa bude musieť rozhodnúť, čo všetko je ochotná obetovať, aby zachránila tých, ktorých miluje.
Takže, to by odo mňa asi bolo všatko :) Ak máte na mňa nejaké dotazy vy, pokojne napíšte do komentu alebo aj do správy, rada odpoviem :) Na úplný koniec by som sa vám chcela ešte hlboko a úprimne poďakovať za všetky videnia a hviezdičky, ale hlavne za všetky vaše slová a názory, ktoré ma posúvali vpred, rozjaňovali mi dni a dodávali mi chuť písať ďalej, aj keď to nie vždy dopadlo tak, ako som dúfala :) Ani len netušíte, ako som vnútorne kričala zakaždým, keď som zbadala, že mi niekto okomentoval Správkyňu. Dokopy túto trilógiu píšem už tri roky, takže si ani neviete predstaviť aká som rada, že si konečne našla svojich čitateľov.
Ďakujem vám z celého srdca ❤
P.S. Je celkom možné, že Bojovník bude písaný na striedačku z dvoch pohľadov, ešte som sa definitívne nerozhodla ;)
KAMU SEDANG MEMBACA
Správkyňa osudu [Výnimoční #1]
PertualanganAk existuje niečo, v čom sedemnásťročná Annelie Smithová vyniká, tak je to byť čudná. Či už je to pre jej meno, ktoré nikdy nedokázala logicky vysvetliť, alebo jej nezvyčajne sivé oči, aké na nikom inom nevidela, alebo aj pre jej úzkoprsých rodičov...