2-Weg

605 28 1
                                    

'Oh blijf je niet hier ?'. Ik schudt mijn hoofd. 'Ik kom mijn pas halen en ga er weer vandoor. Ik denk dat mam en pap weer zien best zwaar gaat worden'. Casper zucht. 'En waar ga je heen' 'Ohio' 'Valt wel mee'. Ik knik. 'Ja toch'.

We lopen samen naar boven en stappen mijn kamer binnen. Alles is nog hetzelfde. Ik loop naar mijn nachtkastje en pak mijn portomenee. Ik kijk naar mijn kast. Daar zit het kistje . Nee laten liggen. Ik kijk Casper aan. 'Kom je me wel is bezoeken' 'Naturlijk'.

Samen lopen we ook weer naar beneden en Casper loopt mee naar mijn auto. 'Kan je wel tegen mam en pap zeggen dat ik vrij ben en in Ohio ben. Ik zal jullie wel laten weten als ik een huisje heb gevonden of iets'. Casper knikt en trekt me in een knuffel. 'Hou van je zus' 'Ook van jou broertje'. Weer krijg ik een kus op mijn voorhoofd. Ik stap in mijn auto, start hem en rij weg. Een nieuw begin. Nou ja bijna eerst kleren halen en al. En nieuwe telefoon. Nu ik toch bezig ben. Ik zet mijn zonnebril op en rij verder de stad in.

Ook weer naar lang piekeren stap ik uit. Zonnebril nog steeds op. Ik loop als eerste een winkel in waar ze wel leuke kleding hebben. Koop daar 5 broeken , 2 shirts , 3 blousjes , 2 dikke vesten en 3 dunne hesjes. Sokken, ondergoed en BH's. Afrekenen en naar de volgende winkel. Niemand heeft me nog herkend of wel alleen zeggen ze niks. Ik loop een winkel binnen waar ze cosmetica , of douche spullen, die dingen. Ik koop wat make-up , borstels, elastiekjes en douchespullen. Ik koop ook een kleine toilettas waar alles wel in past en een grote tas voor al de spullen. Als dat is afgerekent ga ik even in mijn auto zitten. Echt als aller aller laatste de duurste dingen maar ik heb het wel nodig. Laptop, Ipad en Iphone. Ik loop de Apple winkel binnen. Ik kijk rond. Een jonge vrouw komt mijn kant opgelopen. 'Kan ik uw helpen ?'. Ik knik. 'Ik wil graag een nieuwe telefoon ipad denk ook wel en laptop. Ja veel maar ja'. Ze lacht. 'Geeft niet kom maar'. Ik volg haar. We stoppen bij de telefoons. 'Wat lijkt u wat' 'Hmm ik wil de Iphone 7 wel'. Ze glimlacht. 'Leuke keuze'. Ik lach.

Als ik alles heb uitgezocht gaan we bij een toonbalk staan. Ze typt wat dingen in en ik geef mijn info. 'Sanne, kan je even helpen' zegt een man. 'Oh ja natuurlijk. Levi kan je het overnemen'. Levi...

Sanne loopt weg en al snel staat Levi voor me. Zijn haar zit perfect. Ik heb mijn zonnebril op. 'Ah het volle paket' 'Ja' zeg ik. Levi lacht. En daar is zijn perfecte glimlach. 'Goed, wilt er ook hoesjes bij, ze zijn 50% korting' 'Ja doe maar. Nu ik toch bezig ben'. Levi lacht. Ik kies voor de iPad en Iphone een hoesje en ik reken alles af en krijg de witte doosjes in een tasje mee. 'Dank u wel' zeg ik. 'Geen dank Breyan' zegt Levi. Ik kijk hem aan en glimlach. 'Hai' zeg ik. Levi glimlacht weer. Ik zet mijn zonnebril op mijn hoofd. 'Weer op vrije voeten zie ik ?'. Ik knik. 'Sinds een paar dagen maar nu ga ik lekker op pad' 'Oh waarheen' 'Ohio, ga daar wonen' 'Waarom niet hier' 'Omdat hier te veel slechte herrineringen zijn'. Levi knikt. 'Dus' zeg ik. 'Leuk om je weer ff gesproken te hebben'. Ik knik. 'Ingelijks'. Ik loop de winkel uit. Dat was akward. Ik stap in en zet de tas naast me en rij weg. Op weg naar Ohio.

***

Levi oef. 🤔😬

Iets anders : MAAR OMG BOEK 1 STAAT GEWOON OP 3 VAN TIENERFICTIE OMFFGGG❤️❤️

HIS STORY BOOK 5Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu