#8

1.2K 106 8
                                    


Kyungsoo:

Lassan nyitogatom pilláimat, amikor szokatlan nyomást érzek a karomon. A zsibbadó pont felé fordulok, és realizálom, hogy egy békésen szunnyadó Jongin fetreng a végtagomon. Mi a retek? Hogy került egyáltalán ide? Óvatosan próbálom kihúzni feje alól a párnaként funkcionáló testrészt, mire felhorkant és közelebb bújik, rajtam meg úrrá lesz a pánik. Csak ne kelj fel! Ebben a pillanatban hatalmasat nyújtózik, majd egy ásítás kíséretében kinyitja szemeit.

-Hmmnnm, jó reggelt!-karolja át a derekamat, miközben arcát a mellkasomba fúrja. Mégis mi a fészkes fene ütött belé? Több mint két hete ignorál, most meg bújik mint egy kiscica...

-Jó reggelt....-motyogom, és már bújnék ki az öleléséből, de nem hagy.

-Maradj még egy kicsit!...kérlek!-teszi hozzá lágy hangon, ami miatt nincs szívem ellenkezni, pedig a józan eszem azt súgja menekülnöm kéne.

-Rendben...-sóhajtom, és kissé kényelmesebb pozícióba helyezkedek.

-Sajnálom, hogy mindig olyan gonosz vagyok veled! Egy igazi szörnyeteg vagyok...-dörmögi a pólómba, ami rendesen megnehezíti azt, hogy értsem a szavait. Nem válaszolok, csak finoman a hajába túrva kezdem nyugtatgatni. Ekkor nyílik az ajtó, és egy ismerős alak lép be a szobába. Baekki! Harag és boldogság borítja be elmémet. Haragszom, mert egy szó nélkül itt hagyott, és boldog vagyok, mert visszajött.

-Jongin?-húzza fel íves szemöldökét, mikor észreveszi a fiút. Na kössz...mintha itt sem lennék.

-Nyugi már! Csak ölelgetem...és nem mondta, hogy ellenére van!-még pólón keresztül is érzem, ahogy a szája a hasfalamhoz nyomódik. Nem tudom megállni, felkuncogok.

-Mi az?-kérdezik szinkronban, miközben a puha ajkak továbbra is pocakomat csiklandozzák.

-Csikis!-Jongin veszi a lapot, és apró puszikkal borítja be a textillel fedett bőrömet.

-He?-hát...gyanús, hogy Baekhyun nem egészen fogta fel...

-Csikizh ha beszél-lihegem, mire megvilágosodva hümmög egyet.

-Ne mozduljatok!-szól ránk, majd sarkon fordul. Jongin eleget téve hyungja kérésének továbbra is rajtam marad, finoman harapdálni kezdi bőrömet, mire felvinnyogok. Fogalmam sem volt arról, hogy ilyen hangokat tudok kiadni, és a meglepetéstől mélységesen elpirulok. Ezt a pillanatot választja Baek a visszatérésre, és a kezében lévő polaroid kamerával azonnal heves kattogtatásba kezd, majd a kész fotót hevesen rázogatja.

-Ahhhww! Ez irtó cuki lett! Ezt megtartom!-hadonászik össze-vissza, majd újabb képet készít, amit kezembe nyom. Jongin kikapja markomból, és nézegetni kezdi.

-Cuki vagy vöröske!-kacarászik, mire amennyire csak a póz engedi mellkason vágom.

-Maradj csendben rendben? Nem én vagyok aki a másik hasát csócsálja! Fogadni mernék, hogy te sokkal vörösebb lennél!-morgom.

-Oh igen?-néz kihívóan a szemeimbe.

-Igen!-válaszolom minden bátorságom összeszedve.

-Hát legyen! Ha a mai nap folyamán sikerül elérned, hogy elpiruljak, egy teljes hétig azt teszem amit mondasz!

-És ha nem sikerül?

-Akkor ki kell elégítened.

-Jongin!-szól rá Baekhyun.

-Rendben!

-Kyungsoo!-hagyja el immár az én nevem, hyungunk száját.

-Akkor ezt megbeszéltük.-villantja meg perverz mosolyát 'gazdám'.


Jongin:

 Vicces nézni Kyungsoo próbálkozásait. Már esteledik, de én még mindig nem pirultam el. Mondjuk volt pár veszélyes alkalom, amikor majdnem kivörösödtem. Baekhyun pedig polaroid kamerával a nyakában járkál mindenhova. Meg akarja örökíteni a pillanatot, ahogy én elpirulok. De ez nem fog összejönni. 

-Kyungsoo ideje lenne felhagynod ezzel a kis játékkal és elfogadnod, hogy nyertem.-kacsintok rá, mire rózsaszín pír jelenik meg arcán.

 -Ugyan Jongin, a napnak még nincs vége, így a fogadásnak sincs.. még bármi megtörténhet.-lép közelebb hozzám és lassan végig húzza ujját a karomon, majd a hasamon. Ohohh Kyungsoo a tűzzel játszol!

-Bármi!-suttogja lágyan a fülembe, amit utána megharap. Nyelek egy nagyot és reménykedek, hogy nem vörösödtem ki. Irtó szexin csinálja, amit csinál. Nem láttam még ilyen bevállalósnak. Ezek után nekem nem lesz elég a keze. Nekem az egész teste kell. Végig akarok csókolni minden porcikáján. Azt akarom, hogy alattam nyögje a nevemet. Lassan elhátrál tőlem és felül a pultra, amin szétterpeszti lábát. 

-Bazdmeg Kyungsoo, ezt nem csinálhatod!-baszki, ha ezt elvesztem csak a kezem marad, mert ezek után muszáj lesz kielégítenem magam. Többször. 

-Mit Jongin?-néz rám ártatlanul, majd elvesz egy banánt a kosárból. Egy banánt. Egy kibaszott banánt. 

-Kérlek ne szexuáld meg azt a banánt!-kérlelem, de szarik rá. Szájába veszi és lassan elkezdi szopogatni a kibaszott banánt. Adok én neked banánt.  

-Valami gond van odalent Jongin?-kérdezi ördögi mosollyal. Érzem ahogy arcom felveszi a vörös árnyalatot. Baszki.

-Nyertem!-jelenti ki büszkén. Te maga vagy a sátán Kyungsoo. Satansoo. Közelebb megyek hozzá, míg már csak pár milliméter választ el az arcától. 

-Jól jegyezd meg ezt a pillanatot, mert ilyen nem lesz többé. És bazdmeg Kyungsoo!-ott helyben magamévá tenném, csak jelenleg jófiúsat játszok, hogy rohadnék meg. Hátat fordítok neki, de ő vissza ránt. 

 -Jongin, ma még bármi megtörténhet!-ismétli el azt, amit pár perccel ezelőtt mondott. Összeráncolt szemöldökkel nézek rá, mire ő az ajkaimra tapad. Az AJKAIMRA. Ez a gyerek megcsókolt. Fázis késéssel, de visszacsókolok. Nyelveim utat törnek szájába, így azok harcot vívnak egymással. Tökéletes kerek fenekére fogva közelebb húzom magamhoz, ő pedig a derekam köré fonja lábait. Nem tudok betelni vele. Leemelem a pultról és szobám felé kezdem cipelni. Út közben lehámozom róla a pólóját és nyakára tapadok. Egy pontot kezdek el szívni, mire fejét hátradönti, és kis nyögések hagyják el száját. Egy falnak neki ütközünk, amin Kyungsoo ritka édesen felkacag. Ahogy beérünk a szobámba, ledöntöm az ágyamra és végig csókolgatom a hasát, ujjaimmal pedig a mellbimbójával játszadozom. Mellkasát kidomborítja, mikor farmerja szegélyénél csókolgatom vékony bőrét. Mosolyogva kúszok fel ajkához. Ágyékaink összenyomódnak, ahogy Kyungsoo derekát megemeli. Férfias morgás kíséretében rángatom le róla a kemény farmert, így már csak egy alsógatyában fekszik alattam. Végig nézek gyönyörű testén, amitől zavarba jön. Apró lila foltok lepik el a testét, amiket én okoztam. Végig csókolok rajtuk, majd mikor férfiasságához érek, a textilen keresztül kezdem el szívni azt. Teste beleremeg az élvezetbe, és olyan hangokat ad ki, amik engem is egyre jobban felizgatnak.

 -Jongin ahhh!-nyögi nevemet, ködös tekintettel néz le rám. Duzzadt ajkait megint letámadom, miközben ő pólómat hámozza le rólam. Ékességet kezembe veszem, mire ő beleharap ajkaimba. Nevetve nyalom le számról a vért, de ő szinte rögtön visszahúz magához.  

Monster I KaisooWhere stories live. Discover now