#9

1.2K 105 0
                                    

Kyungsoo:

Fogalmam sincs mi ütött belém...ez egyszerűen nem én vagyok. Miért élvezem egy férfi érintését? Miért élvezem JONGIN érintését? Ahogy markába fogja ékességem, felnyüszítek. Ajkamat kezdem rágcsálni, hogy több hang ne szakadhasson fel a torkomból. Mikor végig nyal a vértől fémes ízű párnácskámon, az alkalmon kapva hívom nyelvét táncba a sajátommal. Amikor a kézmozgását felváltja ölünk összedörzsölésével, hatalmas nyögés hagyja el számat, és belepirulok a történésekbe. Hogy az élvezeteket fokozza, a kulcscsontomtól a mellbimbómig vezető utat végig csókolja, majd kíméletlenül kezdi izgatni az egyik kis kavicsot, míg a másikat ujjával morzsolgatja.
-JHonginhh...ah!-nyöszörgöm, mire egy erősebbet lök csípőjével, így férfiassága jobban feszül az enyémhez.

-Monddh!-lihegi, miközben szabad keze fel-le cikázik oldalamon.

 -Ihgérd mehg, hogy nhem kellh mégegyhszerh itth látnom azt a nőth!-Mi van velem? Süt rólam a féltékenység...de én nem lehetek féltékeny...

 -Ahh..Do Kyungsoo...Ezek után eszemben sincs ide hívni! Nekem már csak te kelleszh...-nyom apró puszikat hasfalamra minden szava után. Hajába túrok, és úgy próbálom finoman eltolni.

-Csikiiishh!-kuncogom. Lassan halad lefele, egyenesen a bokszerem korcáig, amit végtelenségig próbál leoperálni rólam. Mikor végre megszabadulok a textiltől, finoman szívogatni, és harapdálni kezdi alhasam, vigyázva, hogy még véletlenül se érjen hozzá az elhanyagoltságtól felrobbanni készülő péniszemhez. Végig nyal belsőcombomon, miközben fenekembe mar. Tenyerembe temetem arcomat, amint megérzem, hogy végig mér. Csuklómra fog, majd ujjainkat összekulcsolva húzza fejem fölé karjaimat. Kóstolgatni kezdi ajkaimat. Én pedig lábaimmal átölelem derekát, így húzva magamhoz közelebb. Elenged, én meg kapva az alkalmon fordítok az álláson, és felé kerekedek. Azonnal lehúzom róla az utolsó anyagot ami a testét fedi, majd még mielőtt meggondolnám magam érek hozzá nemességéhez. Kínzóan lassan cirógatom, és közben szenvedő arcát figyelem. Ilyenkor kifejezetten aranyos.

 -Kyungsoooo-sóhajt kéjesen.

 -Hmm?

 -E-erősebben!-kissé erősebben rámarkolok, de ugyanolyan ráérősen masszírozom tovább kőkemény szerszámát.

 -Direkt csinálod mi?-nyögi.
Bólintok majd gondolatban legyilkolom magam a tervem miatt. Na ne! Do Kyungsoo ezt meg fogod bánni! Nem hallgatsz a józan eszedre, mi? Az agyam heves tiltakozása ellenére közelebb hajolok lüktető nemességéhez, és nyelvem hegyét makkjához érintem. Felnyüszít, mire nagyobbat nyalintok, tövétől a hegyéig. Megismétlem még párszor, majd minden bátorságom összeszedve veszem számba. A furcsa sós íztől, ami szétárad szájüregemben, cuppogni kezdek rajta. Ujjai hajamba kúsznak, és finoman rámarkol tincseimre.

-Kyungie!

-Hmm?-hümmügöm, ajkaimmal továbbra is ékességén nyammogva.

 -Bólogass!-eleget téve kérésének kezdem fejem fel-le mozgatni. Kéjes sóhajokat hallat, mire gondolok egyet és torkomra engedem hosszát. Ahhoz képest, hogy attól tartottam fulladozni fogok, egy kis kifolyt nyállal a szám szélén, és hatalmas, nehézkes nyelésekkel megúsztam. Kiengedem, és már hajolnék vissza, amikor fel ránt magához.

 -Nem akarod, hogy hamar véget vessünk a mókának igaz?-kérdezi két csók között. Bátortalanul megrázom a fejem, majd hagyom, hogy maga alá teperjen.

Jongin:

Most rajtam a sor, hogy kínozzam egy kicsit. Lábait szétnyitom és férfiasságához hajolok. Végig nyalok teljes hosszán, majd nyelvem a bejáratához vándorol, és kör-körös mozdulatokkal behatolok. Kyungsoo száját egyre hangosabb nyögések hagyják el, mire büszkén elvigyorodok. Az egyik ujjamat becsusszantom lyukába, mire teste megfeszül. Hogy enyhítsek fájdalmán, ékességét számba veszem, és egészen torkomig engedem. Szabad kezemmel lefogom csipőjét, hogy ne lökjön nagyokat az élvezet közben, mivel nem akarom hogy miközben ő élete legjobb pillanatát, én az utolsót éljem.
Mikor már majdnem a gyönyör szélén jár, egy utolsót szivok rajta, majd kiengedem számból lüktető férfiasságát. A második ujjamat is beteszem, majd a harmadikat is. Mikor már kellőképpen tágasnak érzem, ami mondjuk az én esetemben még mindig túl szűk lehet, felkúszok Kyungsoohoz.

-Kész vagy?-simítok végig tökéletes arcán.

-Ighen!-bólint, és ködös tekintettel pillant rám. Farkamat lassan becsúsztatom az alattam lévő, gyönyörű fiúba. Kyungsoo fájdalmasan felnyög, ezért csókokkal hintem be testét. Hagyom, hogy szokja méretemet, de nem sokáig bírok már nyugton maradni. Olyan kibaszott szűk és forró, hogy úgy érzem egyet mozdulok és már el is élvezek.
Jelzésképpen csípőjével lök egyet, mire bizonytalanul mozogni kezdek benne. Egy könnycsepp kigördül szeméből, amit lecsókolok arcáról. Egy kicsit gyorsítok, így Kyungsooból egyre édesebb és hangosabb nyögések szakadnak ki. Fenekemre markol, hogy még gyorsabb tempót diktáljon. Egyre mélyebbre hatolok, míg el nem érem gyönyörközpontját. Egy hatalmasat sikkant, és kéjesen vigyorogva tekint rám. Megint elérem ugyanazt a pontot, de most még édesebben sikkant fel. Nem tudom mennyire számít perverznek, de én életem utolsó pillanatáig csak ezt a hangot akarom hallani.
Meg nem unva a játékot lököm meg újra és újra ugyanott. Teste egyre jobban megfeszül, torkából elhúzott nyögések törnek ki. Körmeit hátamba vájva húzza végig. Nem kell sok, Kyungsoo egy sikoly kíséretében közénk élvez, amitől bejárata még jobban összeszűkül. Mély morgásokat hallatva gyorsítok még egy kicsit, majd beléélvezek.
Karjaim elernyednek, így testem Kyungiéra esik. Kuncogva lök le magáról. Pihegve fordul felém. Haja izzadt homlokához tapad, és egész teste verejték cseppekkel van tele. Egytől-egyig nyalnám le róla az összeset.

-Gyönyörű vagy.-jelentem ki, mire szégyenlősen eltakarja arcát. Lehámozom magáról a kezét, és ajkaira tapadok. Ahogy elhúzódom tőle, rögtön magamhoz szorítom. Keze a mellkasomon állapodik meg, fejét pedig karomra hajtja.

-Jongin... ugye nem felejtetted el ígéretedet?-kérdezi bizonytalanul, amin elmosolyodok.

-Nem.. soha nem felejtem el. Megígérem.-nyomok egy puszit a feje búbjára. Magamba szívom tökéletes illatát. Érzem, ahogy ajkai mosolyra húzódnak.

-Ajánlom is..-mormogja, majd pár perc múlva már csak a halk pihegését lehet hallani. Egy ideig még nézem, ahogy mellkasa fel-le mozog, de végűl az én szemhéjaim is lezárulnak.

Monster I KaisooWhere stories live. Discover now