Deschid brusc ochii țipând numele lui Harry și agitând nisipul din jurul meu, pentru că o parte din vis este adevărată, mă aflu pe plaja pustie din Veracruz.
Dimineața pare să nu fie atât de departe, însă nici prea aproape. Cerul ce fusese senin și plin de stele, acum este mohorât și întunecat.
După câteva minute în care meditez asupra faptului că nu am unde mă duce, picături reci de ploaie își fac apariția, iar eu mă simt nevoită să o iau la fugă scufundându-mă în nisipul ce devine tot mai ud și rece.
Picioarele îmi rămân înlemnite, când în fața mea își face apariția un corp divin, un zeu ce aduce cu el cea mai strașnică furtună.
Atunci când simt că ceea ce vreau să fac este să îl îmbrățișez strâns și să facem sex până suntem epuizați, îmi reiau alergarea, la fel făcând și el, până ajungem să ne izbim unul de altul.
Nu îmi mai trebuiesc cuvinte sau explicații, ci doar brațele lui în jurul meu. Ploaia poate fi și de gheață, dacă sunt în brațele lui, gheața mi s-ar părea petale.
Harry își strecoară brațul în jurul meu și mă trage mai mult spre el. Credeam că are de gând doar să mă țină la pieptul lui, însă gurile ni se întâlnesc imediat cu pasiune. Îmi înfing degetele în părul lui acum ud și al dracu de orgasmic, încercând sã-l contopesc cu mine. Între timp mâinile lui îmi freamătă întreg corpul și îmi ridică rochia, aproape până pe șold. Așteptarea și nerăbdarea îmi învăpăiază fiecare părticică a corpului în ciuda răcorii ce domnește afară. Visasem atâta timp întâmplarea de pe balcon, amintindu-mi de ea cu atâta poftă, încât acum sunt mai mult decât fericită să o repet.
Mâinile îmi coboară spre cămașa lui și îi desfac nasturii ca să-i pot mângâia pieptul. Îi simt corpul în flăcări, așa cum probabil el îl simte pe al meu.
Își dezlipește buzele de ale mele și coboară încet pe gât, pe umeri și apoi tot mai în jos. Prinde bretelele rochiei între degete și le dă la o parte în timp ce mă acopera cu sărutări flămânde.
După ce izbutesc să îl descotorosesc de cămașă, îmi urmează și el exemplul și mă scapă imediat de rochia ce s-a lipit de mine. Le așează pe amândouă jos, pentru a fi cât de cât protejați de nisipul aspru și rece.
În următoarea secundă mă ridică în brațe iar eu îmi încolăcesc picioarele în jurul taliei lui, pentru a fi sigură că ăsta nu e alt vis.
Mă așează ușor pe improvizația din haine, fără a ne despărți gurile pentru o secundă. Ajuns deasupra mea, scapă imediat de pantaloni și rămâne în boxerii ce par să-i strivească bărbăția.Tot corpul meu fierbe sub atingerea lui, gata să explodeze în orice secundă, în timp ce buzele lui îmi percheziționează fiecare centimetru de piele, începând de la gât, până la feminitate care este în culmile extazului.
Nu a durat mult până când contopirea noastră ne-a dus pe culmile placerii dar ne-a lăsat pe amândoi fără vlagă.
— Ce mi-ai făcut, afurisitule? Spun printre gâfâieli, care, nu mă ajuta deloc să leg două cuvinte acum.
— Ți-am furat inima. Oricum tu ai fost prima, deci, am scuză. Spune blând, respirând sacadat pe gâtul meu și zâmbind așa cum numai el poate, arogant, seducător și înnebunitor.
Simt că nu mai este nevoie să mai spun ceva, așa că îi zâmbesc și îi sărut pasărea prezentă pe partea stângă a pieptului său.
CITEȘTI
Pasiune Și Putere ( FINALIZATĂ )
FanfictionFinalizată Samantha Navarro, născută și crescută în inima Mafiei din Los Angeles rămâne la conducerea imperiului lăsat de tatăl ei până află că de fapt acest drept nu este al ei. Timp de doi ani Samantha își creează un caracter p...