La insistențele lui Harry oprim la un restaurant și luăm din nou un mic dejun în stil franțuzesc și imediat ce terminăm de mâncat, pornim spre apartamentul Sierrei din Paris, care se află nu departe de aici.Aerul din mașină mi se pare dintr-o dată insuficient, așa că cer soferului să deschidă geamul că mă sufoc. Mă foiesc, nu am stare și îmi simt emoțiile în gât, gata să explodeze într-o mare de lacrimi.
Harry îmi masează ușor spatele și îmi sărută ușor mâna tremurândă ce o ține strâns la pieptul lui. Este conștient de starea mea, dar este conștient și de faptul că nimic nu m-ar scoate acum din starea asta, așa că nu spune nimic.
Ajungem în fata unei clădiri cu structură veche după mai bine de 15 minute de slalom printre francezii grăbiți.
Îmi ridic privirea spre Impunătoarea clădire din fața mea, până ajung la al treilea etaj, acolo unde ar trebui să fie ea. Îmi cobor privirea spre Harry și inspir adanc înainte de a-l lua de mână și de a-l urma pe Craig înăuntru.
Ajunși în fața numărului 24 zâmbesc scurt și mă gândesc cât de ironică e soarta. 24, ziua mea de naștere. Craig îmi aruncă o privire, drept întrebare și imediat ce aprob ușor din cap, apasă soneria ce răsună înăuntru. O voce feminină, subțire și destul de încântătoare strigă din interior înainte de a ajunge pentru a deschide.
- Oui! Un moment s'il vous a plaît.
Pașii grăbiți se aud tot mai aproape de noi iar inima mea se aude bătând tot mai tare, nici nu realizez cât de tare îi strâng mâna lui Harry, până nu chicotește el.
Ușa se deschide larg iar in pragul ei își face apariția o femeie blondă, puțin mai înaltă decât mine, având în vedere că poartă o pereche de tocuri decente. Îmi ridic privirea spre chipul ei și îi întâlnesc privirea la fel de stupefiată ca a mea. Oh Doamne, Craig a avut dreptate, mă uit în oglindă. Suntem... Aproape identice...
-----------------------------------
Hei, hei, hei. Un nou preview aici pentru voi. În curând vine și capitolul, alături cu personajul Sierrei
😍😍
CITEȘTI
Pasiune Și Putere ( FINALIZATĂ )
FanfictionFinalizată Samantha Navarro, născută și crescută în inima Mafiei din Los Angeles rămâne la conducerea imperiului lăsat de tatăl ei până află că de fapt acest drept nu este al ei. Timp de doi ani Samantha își creează un caracter p...